Menu

pondelok 23. júna 2014

s-he stylezone - lak na nechty

S-he stylezone je značka DM drogerie markt. Jej poznávacím znamením je štvorcové balenie, ktoré môžete na seba napájať a vytvoriť si tak vlastnú skladačku mejkapu. V tomto článku si zhodnotíme lak na nechty od tejto značky. 


Odtieň, ktorý som si vybrala je 245. Je to tmavo fialová farba a dôvod prečo som si ju vybrala je ten, že sa mi najviac hodila k šatám. Ale krásny odtieň je prvá a bohužiaľ aj posledná vec, ktorá sa mi na tomto laku páči.

Štetec je pre mňa veľmi úzky a treba aspoň 5 ťahov štetca, aby ste zakryli celý necht. Na dosiahnutie plnej farby potrebujete dve vrstvy laku a pri väčšine lakov vám už stačí len jedna. Čas schnutia je relatívne krátky, zopár minút, ale opäť nájdete laky s kratším časom schnutia. Čo ma však najviac sklamalo je to, že manikúra mi nevydržala ani jeden deň. Už druhý deň sa lak začal olupovať a musela som si ho prelakovať. 

Manikúra 1. deň:


Manikúra 2. deň:


Ja vám tieto laky nemôžem odporúčať, ale ak sa vám nejaký odtieň zapáči, radšej si ten lak hoďte do kabelky, aby ste potom celý deň nechodili s ošúpaným lakom. 

Celkové hodnotenie: 1 z 5. 

Pre jednoduchšie skladovanie vašich lakov si prečítajte moje 2 DIY tipy: konštrukciu na laky a nalakovaný vrchnáčik pre lepšiu orientáciu. 


Ďalšie články: dokonalá letná farba nechtovsúboj medzi Rimmel a Astor lakmi

Hodnotenie s-he stylezone: Nálepky na nechty

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára