Menu

sobota 12. júla 2014

e.l.f. Lip Balm Tint - balzam na pery

V tomto príspevku si zhodnotíme balzam na pery, ktorý jemne zafarbí vaše pery: e.l.f. Lip Balm Tint v odtieni Nude.


Lip Balm Tint balzam na pery sa predáva v šrubovacom balení v objeme 4 g. Obsahuje kokosový a hroznový olej, bambucké maslo a ryžový vosk. Tento balzam nám ponúka sviežu farbu pre prirodzený look. Nájsť ho môžete v štyroch odtieňoch: Nude - svetlo béžová, Peach - oranžová, Grapefruit - staroružová a Berry - vínová. Balzam má okrem ľahkej farby poskytnúť aj dlhotrvajúci hydratačný pocit na perách. 


Moje hodnotenie:

O tomto balzame na pery som počula dobré hodnotenia a preto som sa rozhodla, že ho vyskúšam. Je to super krémový balzam s ľahkou farbou, ako sa píše v popise produktu. Jeho konzistencia je veľmi príjemná na perách a dobre sa nosí. Zafarbenie pier je oveľa pigmentovanejšie ako som očakávala. Farbu balzamu budete na perách naozaj vidieť.

Čo sa však týka jeho dlhotrvajúcej hydratácie, tú som nepostrehla. Hydratácia je dobrá, pokiaľ je balzam na perách. Pri jedení a pití sa balzam zotrie a hydratácia je preč. Ako riešenie suchých pier by som tento produkt nenazvala. Ale ak máte suché pery a rúže sú pre vás ešte viac vysúšajúce, tento balzam môže byť riešenie. Dodá vám farbu aj pohodlný pocit.

Ďalší plusový bod Lip Balm Tint je jeho super sladká príchuť. Práve vďaka tomu po tomto balzame siaham dosť často. 

Plusy: pigmentovaný + chutný + krémový + pohodlný na perách + kompaktné balenie
Mínusy: priemerná hydratácia - bez aplikátora (musíte použiť prsty alebo si dokúpiť štetec na pery)

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

e.l.f. Lip Balm Tint balzam na pery si môžete kúpiť online za cenu 3 €.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára