Menu

štvrtok 17. júla 2014

Vazelína - najlacnejší balzam na pery

V tomto príspevku vám chcem dať tip na najlacnejší balzam na pery, ktorý navyše aj skvele funguje. Je to vazelína - 125 ml balenie stojí okolo 1 - 2 € a vydrží vám roky. Ja vazelínu používam každý večer. Tučnú vrstvu si natriem na pery a do rána sú mäkké, hebké a hydratované. Použiť ju môžete aj počas dňa, pretože vazelína dodá perám jemný prirodzený lesk. 


Maličké obaly zo starých leskov na pery som umyla a naplnila som ich vazelínou. Jeden mám v kúpeľni, ďalší položený na pracovnom stole a tak mám jednoduchý a účinný balzam na pery vždy po ruke. 


Vazelína má v kozmetike aj v bežnom živote väčšie uplatnenie, ale o tom niekedy nabudúce ;)

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB 

3 komentáre:

  1. čítala som že obsahuje ropu a že to nie je najlepší spôsob čo si dávať na pery tak neviem čo je na tom pravda :/ čo si myslíš ty?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vazelína je vyrobená z ropy. Ale pokiaľ ja viem, existuje viac druhov, a tá biela kozmetická vazelína by nemala byť škodlivá. Samozrejme nevylučujem, že niektorým môže spôsobiť alergickú reakciu. Napriek tomu je kozmetická vazelína bežnou prísadou mnohých ďalších produktov.

      Odstrániť
    2. ďakujem za odpoveď :)

      Odstrániť