Menu

pondelok 7. júla 2014

Essence My Skin - roll on na unavené oči

Správna starostlivosť o očné okolie je kľúčom k žiarivému pohľadu. Pre unavené oči ponúka značka Essence v línii My Skin chladivý roll-on. Čo obsahuje a ako u mňa funguje sa dočítate v tomto príspevku. 


Chladivý roll-on ponúka okrem osvieženia očného okolia aj intenzívnu hydratáciu. Efektívnou zložkou je tu výťažok z uhorky, ktorý zmierňuje opuchy a bojuje proti príznakom únavy. Tento roll-on neobsahuje alkohol ani parfum. Pri aplikácii vás bude chladiť kovový aplikátor a produkt si môžete aplikovať aj počas dňa na mejkap. 


Moje hodnotenie:

Chladivý roll-on od Essence som si kúpila špeciálne na leto, aby ma zbavil opuchov a zároveň príjemne chladil v horúcich dňoch. Bohužiaľ u mňa tento produkt vôbec nefunguje. Nemám citlivé oči, napriek tomu, vždy po aplikácii ma začne pokožka nepríjemne štípať. Skúsila som ho použiť ráno, večer, počas dňa, na mejkap a výsledok bol vždy rovnaký - pálivý pocit. Navyše som nebola ohúrená ani jeho hydratačnými schopnosťami, ktoré sa mi zdali veľmi nízke. Takže moje hodnotenie je radšej nechať tri eurá v peňaženke, než ich minúť na tento roll-on. Ale ak máte iný typ pleti, možno vám produkt bude vyhovovať. 

Celkové hodnotenie: 0 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára