Menu

utorok 8. júla 2014

s-he stylezone očné tiene

S-he stylezone očné tiene, ktoré sa predávajú jednotlivo, ale môžete si ich poskladať na seba, nájdete v každej dm-ke. Jeden tieň stojí okolo 2 € a výber je dosť široký. Ja som si z ich ponuky vybrala ružovo fialový odtieň číslo 15. 


Z tejto kozmetickej línie som už vyskúšala lak na nechty a veľmi nadšená som z neho nebola. Jeho recenziu si môžete prečítať v tomto príspevku. Môj druhý pokus s touto značkou sú očné tiene a hoci mi tento tieň spadol a kúsok sa odlomil, aspoň som zistila, že napriek malému baleniu je tam celkom dosť produktu :)


Odtieň 015 je fialovo ružová farba a keď ju zakomponujem do líčenia všetko naberie veselší nádych. Nutnosťou je však použiť čiernu linku, inak môžu oči vyzerať ako s modrinami. Čierna oddelí ružovú farbu od oka a líčenie vďaka linke vyzerá sviežo. Vyskúšať môžete napríklad L´Oreal Super Liner - vynikajúcu tekutú linku. 


Textúra týchto tieňov je dobrá. Sú jemné a veľmi pigmentované. Občas však pri aplikácii padajú, preto je najlepšie najprv si namaľovať oči a až potom dokončiť mejkap na tvári. Celkovo sú tieto tiene príjemným prekvapením a okrem veľmi kompaktného balenia a nízkej ceny, dostanete aj celkom slušný tieň s dobrou pigmentáciou. Ak sa najbližšie ocitnete v drogérii, určite sa zastavte aj pri týchto tieňoch. 

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára