Menu

streda 15. januára 2014

Avéne Eau Thermale termálna voda

Kozmetika značky Avéne je určená pre citlivú pleť. Hlavnou zložkou ich výrobkov je termálna voda Avéne. Jej zloženie je jedinečné a nemenné, táto voda je bakteriologicky čistá, pH neutrálna a obsahuje nízky obsah minerálov (oxid kremičitý, železo, meď, zinok, fluór, striebro a mangán). Práve vďaka tomu je ideálna pre citlivú aj alergickú pokožku. Svojím zložením pôsobí proti podráždeniu a pôsobeniu voľných radikálov. Pokožku celého tela zároveň upokojí. Tieto liečivé účinky sú známe už od roku 1736. Termálna voda sa získava zo zdrojov rieky Orb pri francúzskej dedinke Avéne. Jej liečivé účinky boli objavené náhodne, keď si tam jazdecký kôň  vyliečil svoje kožné problémy pitím a kúpaním sa v tejto rieke. Dnes sú tam kúpele, kde si pacienti chodia liečiť rôzne kožné ochorenia ako lupienku, svrbenie alebo alergické reakcie. V tomto príspevku si zhodnotíme termálnu vodu Eau Thermale Thermal Spring Water od Avéne


Na čo termálna voda slúži:

Táto termálna voda je určená pre citlivú a podráždenú pleť. Má terapeutické, zjemňujúce, ukľudňujúce a protizápalové účinky. Použiť ju môžete na rôzne podráždenie, začervenanie, vyrážky, akné, po holení, po opaľovaní, na spáleniny, na osvieženie po cvičení alebo v lete, ale aj po aplikácii mejkapu. Použiť ju môžete na celé telo a tvár.

Ingrediencie:


V tejto fľaštičke nájdete len termálnu vodu z prameňa Avéne.

Aplikácia:

Termálnu vodu na tvár aplikujte pomocou rozprašovača priamo na postihnuté miesto zo vzdialenosti asi 30 cm a nechajte zaschnúť. Použiť ju môžete niekoľko krát denne podľa potreby.


Dostupnosť:

Avéne Eau Thermale termálnu vodu si môžete kúpiť v drogériách, lekárňach alebo online. Dostupná je v niekoľkých veľkostiach: 50 ml, 150 ml a 300 ml. Cena sa pohybuje približne od 3 do 15 €.

Ako termálnu vodu používam ja:

Kedykoľvek cítim nejaké podráždenie, svrbenie, začervenanie, dokonca aj po uštipnutí hmyzom, si nastriekam na dané miesto túto “obyčajnú” vodu a po pár minútach všetko prejde. Naozaj je vynikajúca keď je vonku horúco, osvieži pleť a neporuší mejkap. Pôsobí tiež ako výborný osviežovač pleti aj v bežný deň na hydratáciu suchej pleti. Ak sa porežem pri holení nôh, nastriekam si termálnu vodu na poranenie. V lete ju nosím zo sebou v kabelke ako osvieženie na cesty, samozrejme 50 ml fľaštičku. Ďalšie použitie tejto termálnej vody som našla, keď som začala používať Elisabeth Arden 8 hour cream. Tento krém je relatívne hustý a preto, keď chcem odstrániť ten príliš mastný pocit, nastriekam si na tvár Avéne termálnu vodu. Ona krém zjemní a odstráni príliš mastný film.

Hodnotenie:

Túto termálnu vodu som už dlhšie chcela vyskúšať. Keď som ju raz uvidela ako pribalený darček k časopisu, neváhala som, vyskúšala som a časopis som si išla kúpiť znova :) Bola som zvedavá, či to, čo na prvý pohľad vyzerá ako obyčajná voda, bude mať aj nejaký účinok. A ostala som veľmi príjemne prekvapená. Po použití sa pokožka upokojí, termálna voda sa vstrebe pomerne rýchlo a ja vždy žasnem, ako sa tomuto malému zázraku podarilo. Ak máte citlivú pleť a váhate, či tento produkt vyskúšať, tak ja vám ho môžem len odporúčať. Od prvého vyskúšania patrí k prípravkom, ktoré musím stále mať v kozmetickej taštičke. 

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára