Menu

piatok 31. januára 2014

Hojivý zázrak od Oriflame

Dnes si zhodnotíme ochranný balzam na pokožku od Oriflame nazvaný Hojivý zázrak. Ja mám dva kusy - klasický a ríbezľový.


Tento balzam môžete použiť, ak máte suché pery, ruky, kolená, lakte, na opary, rôzne začervenanie alebo podráždenie pokožky. Postihnutú časť upokojí a pomáha pri liečení problému.

Ja používam Hojivý zázrak väčšinou na pery ako balzam alebo ak mám suché fľaky na tvári. Tiež ho využívam ako hydratáciu nechtového okolia.

Na pery používam ríbezľový a na všetko ostatné klasický Hojivý zázrak. Mne to tak viac vyhovuje, lebo ríbezľový zázrak má veľmi výraznú (a pre mňa príjemnú) vôňu a klasický je neutrálny.


Hojivý zázrak používam už niekoľko rokov a zatiaľ ma neomrzel. Jeho hlavná funkcia je hydratovať a vyživovať suchú pokožku a túto funkciu Hojivý zázrak spĺňa dokonale. Či to je tvár, telo, nechty alebo pery.

Používam ho niekedy aj počas dňa na mejkap, jemne ho vklepem do pokožky, keď je vysušená, a vôbec neporuší mejkap. Produkt sa rýchlo vstrebáva. Podľa mňa ten klasický môžete použiť na všetko, tie voňavé sa najviac hodia na pery (ale samozrejme môžete ich tiež použiť všade).

Balenie je malé a praktické. Avšak otvor je malý s vysokým hrdlom a vybrať produkt, najmä s dlhšími nechtami, je niekedy problematické. To je asi jediné, čo by som tomuto produktu vytkla. 

Ak ste hojivý zázrak ešte nevyskúšali, odporúčam. Všetky lokálne problémy s vysušovaním určite vyrieši.

Celkové hodnotenie: 5 z 5.



Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

1 komentár:

  1. Mám tyto kelímky taky moc ráda ;) Ale u posledního balení mě trochu zarazilo, že se přemístilo místo výroby- a to do Číny, což mi zrovna u kosmetiky moc sympatické není :/.

    OdpovedaťOdstrániť