Menu

sobota 1. februára 2014

7-dňová energetická kúra - Balea

Sedem ampuliek v jednom balení, ktoré sľubujú, že dodajú vašej pleti energiusviežosť a hydratáciu


Balenie obsahuje 3 osviežujúce ampulky, 2 hydratačné ampulky a 2 energetické ampulky. Osviežujúca ampulka obsahuje kvet japonskej čerešne a beta endorfín na osvieženie pleti. Hydratačná ampulka dodá pokožke bielkoviny hodvábu. Energetická ampulka obsahuje ginko bilobu a lotosové kvety, ktoré podporia mikrocirkuláciu pokožky. 

Ampulky sú v balení usporiadané podľa dní, kedy ich máte použiť: 1.,2.,7. deň osviežujúcu, 3. a 4. deň hydratujúcu, 5. a 6. deň energetickú ampulku. Nanášajú sa na tvár, krk a dekolt krúživými pohybmi. Ampulku opatrne rozlomíte a celý jej obsah si vmasírujete do pokožky.

Ja ich používam večer, pretože ampulky sú na olejovej báze. Pri takýchto produktoch je najlepšie počkať aspoň 15 minút, kým úplne vsiaknu do pokožky, až potom nanášať ďalšie prípravky, alebo mejkap, a ja ráno toľko času nemám :).


Hodnotenie:

Ja tieto ampulky používam ako extra krok, keď chcem moju pokožku rozmaznať. Neberiem ich ako povinný každodenný krok starostlivosti o pleť, ale ako wellness zážitok, zhruba raz za mesiac. 

Ampulky používam večer a ráno je moja pleť jemná a hydratovaná. Sérum zároveň po týždni používania rozjasní pleť. Prípravok je pre mňa príjemný a rada ho používam, ale nejaké drastické zmeny pleti len vďaka ampulkám nečakajte. Ak máte suchú pleť, budete musieť použiť hydratačný krém. Ak má vaša pleť sivastý nádych, použite nejaký rozjasňujúci krém. Tieto ampulky sú len doplnok k starostlivosti o pleť.

Napriek všetkým prospešným látkam, ktoré ampulky obsahujú, majú aj parabény a parfum.

7-dňovú energetickú kúru od Balea si môžete kúpiť v drogérii za cenu 4-5 €.

Celkové hodnotenie: 4 z 5. 

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

1 komentár: