Menu

utorok 18. februára 2014

e.l.f. Essential Lesk na pery s vyplňujúcim efektom

Plumping Lipgloss alebo lesk na pery s vyplňujúcim efektom určite zaujme na prvý pohľad, už len kvôli názvu. Mať plnšie pery je snom nejednej z nás a myšlienka, že to zvládne lesk na pery určite stojí za overenie. V tomto príspevku si zhodnotíme e.l.f. Essential Lesk na pery s vyplňujúcim efektom v odtieni Rubby Kiss.


Tento lesk na pery sa skladá z dvoch častí. Jedna je farebná, ktorá vaše pery zafarbí a druhá časť je krémovo biela, ktorá pery napne a opticky vyplní. 


Tento lesk na pery rozhodne sľubuje veľa, ale podľa mojich skúseností veľa nesplní. Hoci na ruke je červená farba pigmentovaná, na perách je omnoho jemnejšia. Časť, ktorá má byť priesvitná, je biela a tak ešte viac zosvetlí už aj tak slabú farbu. Po nanesení zacítite ten tradičný pocit napnutia pier, ktorý takéto lesky majú. Kým u iných leskov tohto typu je to len mierny pocit nepohodlia, u tohto lesku je to pre mňa dosť nepohodlné. Mám pocit, že toho napnutia je tam akosi priveľa. Netrvá dlho, ale predsa. To by sa samozrejme dalo znieť, ak by lesk naozaj opticky zväčšil pery. Osobne som nič také nespozorovala. Biela časť má aj svoje pozitívum a tým je mentolová vôňa, ktorá je príjemná. Výdrž lesku na perách je priemerná. 


Celkovo tento lesk pre mňa nesplnil úlohu vyplňujúceho efektu, nie je ani veľmi pigmentovaný a prvých pár minút nosenia je, povedala by som, až nepríjemný. Preto tento lesk nepatrí k mojim obľúbeným.

Celkové hodnotenie: 1 z 5. 

Ak si chcete prečítať o e.l.f. výrobkoch, ktoré sú podľa mňa skvelé, kliknite: e.l.f. BRONZÉR - LÍCENKA DUOE.L.F. 144 NEUTRAL PALETTEe.l.f. Essential rúž

Ďalšie hodnotenie plumpingového lesku na pery: Avon lesk na pery: Plump Pout



Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára