Menu

nedeľa 23. februára 2014

Očný tieň, ktorý môžete použiť aj inak: PAESE 22

Mejkap je hra. Niekedy je to hra na schovávačku, keď retušujeme svoje nedostatky. Inokedy je to hra na princezné, keď chceme zázračnú premenu ako Popoluška. Niekedy sa hráme len päť minút, inokedy aj niekoľko hodín. Je to možno paradox, ale niekedy časová tieseň, inokedy viac času na vymýšľanie, nás privedú k netradičným riešeniam. 

V tomto príspevku si zhodnotíme tieň na oči od značky Paese z línie Diamond Mono, v odtieni 22. Tento tieň má svetlú, telovú farbu. Neobsahuje veľké viditeľné trblietky, ale úplne maličké, ktoré spolu vytvárajú takmer metalický finiš. Tieň pod rozličnými uhlami inak odráža svetlo. Preto ho raz takmer nevidíte, inokedy je krásne lesklý, až žiari. 

image

Konzistencia:

Tento tieň má púdrovú konzistenciu, ale nie je až taký jemný, ako by som chcela. Veľmi ľahko sa rozotiera a neopadáva. Ako pigmentovanú farbu uvidíte, závisí na type štetca, ktorý použijete. Malým plochým štetcom dosiahnete výraznejšiu farbu, ak použijete okrúhly štetec, celkový efekt bude jemnejší. 

Výdrž:

Tiene z línie Diamond Mono majú priemernú výdrž - niekoľko hodín. Na predĺženie tejto doby vždy používam podklad pod očné tiene. Ak nemáte s podkladom skúsenosti, prečítate si moju recenziu, sú tam spomenuté aj tipy na aplikáciu podkladu, aby naozaj predĺžil výdrž všetkých vašich očných tieňov. 

image

Balenie:

Tieto tiene sa nachádzajú v pomerne veľkej čiernej šrubovacej miske. Priemer tieňa je 5 cm a balenie je zhruba 1 cm vysoké, samozrejme samotný tieň je asi len 2 mm hlboko, zvyšok je prázdne balenie. 

Dostupnosť:

Tento tieň si môžete kúpiť online, za cenu približne 2 - 3 €, napríklad na parfums.sk TU.

***

A teraz k tej kreatívnejšej časti. Musím povedať, že som od tohto tieňa na oči očakávala čosi iné. Pôvodne som si chcela kúpiť tieň v telovej farbe, ktorý by bol vhodný na každodenné nosenie, a ktorý by skorigoval viditeľné žilky na viečkach. Odtieň 22 vyzeral na fotke tak, že by mohol splniť moje priania. Keď však prišiel bol o dosť lesklejší ako som očakávala a pigmentácia tiež nebola podľa môjho želania.

image

Keďže nerada vyhadzujem veci, rozhodla som sa, že tomuto tieňu nejaké využitie nájdem. Istý čas som sa s ním hrala na očiach, ale pre mňa to nebolo ono. Keďže tieň má svetlú, telovú farbu, ktorá rozlične odráža svetlo, skúsila som ho použiť ako zvýrazňovač lícnych kostí. A toto jeho použitie som si okamžite zamilovala

Keďže tieň má široký priemer (oproti ostatným tieňom určite) krásne sa tam zmestí celý veľký štetec na lícne kosti, ktorým si aplikujete napríklad lícenku. Jeho mini trblietky a lesk krásne rozžiaria tvár. Tým, že tieň pri určitom svetle takmer nevidíte a inokedy má jemnú lesklú farbu, pôsobí na tvári prirodzene.

Ja osobne tento tieň-zvýrazňovač používam každý deň a som s ním veľmi spokojná. Všetky výčitky tomuto produktu ako tieňu, sú vygumované keď ho používam ako zvýrazňovač. To, že tieň nie je dostatočne jemný vadí citlivej koži viečok, ale líca to jednoznačne zvládajú. Štetec na lícne kosti má štetinky ďalej od seba, preto je farba po nanesení jemná a nepôsobí umelo. Keďže s lícnymi kosťami nič nerobíte, tieň nepotrebuje žiaden podklad ako pri očiach, ktorými stále žmurkáte. Veľké balenie, ako som už spomínala, je prospešné pre veľký štetec.

Odkedy som objavila použitie tohto produktu ako zvýrazňovača, už ho ako tieň ani nevnímam. Pre mňa je to produkt na dodanie rozjasnenia pleti, zároveň ju zbaví mejkapovej masky, dodá jej život a omladí ju. Zvýrazňovač nanášam na vrch lícnych kostí - nad lícenku, pod obočie na optické zväčšenie oka a tesne nad hornú peru, kvôli rovnakému efektu.

Celkové hodnotenie tieňa: 3 z 5.

Celkové hodnotenie zvýrazňovača: 5 z 5.

Ak chcete vyskúšať ďalšie produkty značky Paese, kúpiť si ich môžete TU.



Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára