Menu

utorok 28. januára 2014

ANTIPERSPIRANT, KTORÝ NAOZAJ FUNGUJE - Driclor roztok

Driclor je antiperspirant, ktorý si môžete kúpiť v lekárni alebo online. Jeho výhodou je najmä to, že účinkuje celé dni, nie len niekoľko hodín. 


Použitie:

Driclor použite na suchú, neporanenú pokožku večer ako poslednú vec pred spaním. 24 hodín pred a po použití nesmiete miesta, kde aplikujete Driclor holiť. Aplikovať ho môžete na podpazušie, nohy, ruky, čelo,... Ráno ošetrené miesto umyte vodou a osušte. Počas dňa už nebudete musieť nič proti poteniu použiť. Zo začiatku ho používajte každý deň, neskôr môžete aplikáciu znížiť na 3-2 krát do týždňa, postupne aj menej. Pre podrobné použitie si prečítajte príbalový leták!

Možné nežiaduce účinky:

Svrbenie ošetrených miest, začervenanie, možné upchatie potnej žlazy,... Driclor obsahuje väčšie množstvo aluminia než ostatné antiperspiranty, preto ho musíte používať s opatrnosťou (upchanie potnej žľazy je veľmi vážny problém). Ak spozorujete nežiaduce účinky, produkt prestaňte používať.

Moje skúsenosti:

Driclor sa mi naozaj osvedčil. Jeho použitie je veľmi jednoduché a najmä v lete je skvelý pomocník. U mňa zabraňuje poteniu celý deň, po dlhšom používaní aj niekoľko dní za sebou. Žiadne nežiaduce účinky som na sebe nepozorovala, ale u citlivejších osôb sa môžu prejaviť.

Jedinou nevýhodou pre mňa je to, že sa pri jeho používaní nemôžem holiť. Preto musím vynechať aplikáciu v dni, keď si holím podpazušie. Toto je problém len vtedy, keď s Driclorom začínam. Po pár týždňoch, keď ho stačí použiť raz za týždeň, aj táto nepríjemnosť odpadá. 

Ja vám vyskúšanie Dricloru odporúčam - u mňa funguje, ale samozrejme musíte dať pozor na nežiaduce účinky.

Celkové hodnotenie: 5 z 5.



Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára