Menu

nedeľa 1. februára 2015

​Evelin Cosmetics - Hydratačná maska Q10+R

Značku Evelin Cosmetics som spoznala len nedávno. Vyskúšala som od nich Termoaktívnu masku Q10+R (hodnotenie tu) a veľmi ma zaujala. Táto maska má konzistenciu mäkkej hliny a pri dotyku s pokožkou sa zohreje. Otvorí póry a zmesou ílu, kamilkového oleja a zeleného čaju vyčistí póry. Mne sa veľmi zapáčila a preto som sa rozhodla v spoznávaní tejto kozmetickej značky pokračovať. Kúpila som si ďalšiu pleťovú masku, tentokrát hydratačnú masku Q10+R Deeply Moisturizing SOS Self-absorbing Mask

Evelin Cosmetics je značka kozmetiky, ktorá má zastúpenie vo viac ako 40 krajinách po celom svete. Kozmetické prípravky vyrába od roku 1983 a ich produkty sú dermatologicky testované a nie sú testované na zvieratách. Dve základné hodnoty Evelin Cosmetics sú kvalita a inovácie. 
Výber pleťovej kozmetiky má táto značka naozaj veľký a pleťových másk tu môžete nájsť viac ako 20. Hydratačná maska, ktorú som si vybrala, je určená pre suchú, dehydratovanú, citlivú pokožku so sklonom k alergiám. Jej hlavnou úlohou je hydratovať a rozjasniť pokožku. V tejto úlohe jej pomáhajú hlavné účinné látky: koenzým Q10 + R, riasy Laminaria, Oxylastil ™, komplex vitamínov A, E, F a pro-vitamín B5. 
Koenzým O10 + R zaistí intenzívnu redukciu vrások a zároveň pôsobí ako prevencia proti vzniku nových. Riasy Laminaria sú bohaté na minerálne zložky, zjemňujú pokožku, zjednocujú tón pleti a pôsobia hydratačne. Oxylastil ™ je bio-regulátor, ktorý zaisťuje optimálne okysličenie buniek. Komplex vitamínov A, E a F dôkladne vyživuje a regeneruje pokožku, obnovuje mladistvú pevnosť pleti a posilňuje odolnosť kože. Pro-vitamín B5 upokojuje podráždenie a stará sa o správnu úroveň vlhkosti pokožky.

Konzistencia tejto masky je rovnaká ako u väčšiny hydratačných másk - je to hustejší krém, ktorý sa po približne 10 minútach vpije do pokožky. Vôňa je jemná a osviežujúca, ale pri používaní ju príliš cítiť nebudete. Masku si môžete aplikovať nielen na tvár, ale aj na krk a dekolt, 2 až 3 krát týždenne. Jedno balenie tejto masky (7 ml) vyjde približne na tri použitia. 
Používanie Evelin hydratačnej masky je príjemné a na pokožke ju takmer vôbec necítite. Väčšina masky sa vstrebe počas prvých 10 minútach po nanesení na pleť. Potom môžete zvyšky masky zotrieť uteráčikom alebo ju nechať ešte chvíľu pôsobiť. Ani pri dlhšom pobyte na pokožke mi maska nespôsobila žiadne podráždenie ani začervenanie. Ja ju zvyčajne mávam na pleti pol hodinku, tak ako väčšinu takýchto hydratačných másk. 
Výsledok je v celku uspokojivý, pokožka je hydratovaná a cíti sa sviežo. Nie sú to však dramatické zmeny. Skôr by som povedala, že výsledok je rovnaký, ako po aplikácií nejakého hustejšieho hydratačného krému. Aj ten sa dlhšie vstrebáva do pokožky a zanechá ju hydratovanú . Dobrou správou je, že táto maska narozdiel od niektorých hustejších krémov neupcháva póry. Hydratačnú masku môže použiť každý typ pleti, táto od Evelin Cosmetics určite nie je limitovaná len pre suchú pokožku. Moja pokožka je momentálne mastná a napriek tomu masku používam a moja pleť ju má celkom rada. 
Kozmetiku značky Evelin Cosmetics si môžete kúpiť online. Hydratačná maska Q10+R stojí od 1 do 2 €.
Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára