Menu

streda 11. februára 2015

​Rimmel *Velvet Matte* lak na nechty

Laky na nechty od značky Rimmel mám veľmi rada, konkrétne tie z kolekcie Salon Pro. Nedávno som si všimla lak v podobnom balení, tentoraz s názvom Velvet Matte a jednoducho som ho musela vyskúšať. Kúpila som si tmavú fialovú farbu s názvom 014 Sumptuous Red (prečo "Red" netuším, keďže je to fialová :)).



O lakoch na nechty od značky Rimmel som tu už písala neraz. Napríklad v súboji s lakmi Astor, kde bol Rimmel len tesne druhý (článok tu), tiež mám pre vás malý tip na sviatočnú manikúru s použitím Rimmel Salon Pro 323 Riviera Red (článok tu), a malý zázrak, ktorý skvele posilňuje nechty Nail Nurse (hodnotenie tu). 
Celkovo sú u mňa Rimmel laky v týchto malých tučných baleniach zapísané veľmi dobre a preto rada ďalej objavujem nové farby a finiše. Matné laky síce nenosím príliš často, ale vedia vytvoriť zaujímavý efekt. Matné laky od značky Rimmel majú názov Velvet Matte a môžete si vybrať z troch odtieňov: fialová (014 Sumptuous Red), modrá (015 Midnight Kiss) alebo čierna (017 Matt - Itude). 
Aplikátor je tu rovnaký ako pri všetkých ostatných baleniach tohto typu lakov - malý a plochý štetček, s ktorým sa vynikajúco pracuje. Povedala by som, že toto je môj najobľúbenejší typ aplikátora lakov na nechty. Netreba veľa ťahov a je pokrytá celá plocha nechtu. 



Pigmentácia tohto laku je celkom dobrá, ale rozhodne sú potrebné dve vrstvy. Jedna nie je plne pigmentovaná a je cez ňu vidno pôvodnú farbu nechtu. Avšak dve vrstvy sú omnoho lepšie a potom uvidíte rovnakú farbu vo fľaštičke aj na nechtoch. 
Ja som odfotila manikúru na slnku aj v tieni, aby ste mali lepšiu predstavu o farebnej pigmentácii. 



Zároveň si môžete všimnúť, že s dvoma vrstvami je lepší aj matný finiš. Jedna vrstva je viac lesklá, ale dve už vyzerajú matne, len s jemným zamatovým odleskom. 
V tieni vyzerá manikúra ešte viac tmavšie a matný efekt je výraznejší. 



Takýto matný finiš ostáva na nechtoch len niekoľko dní. Potom sa nechty začnú lesknúť. Ja som si na túto farbu neaplikovala žiadnu vrchnú vrstvu, pretože matnú nemám a lesklú som nechcela. Najviac som sa obávala, ako dlho mi lak vydrží bez vrchnej vrstvy, ale s tým nebol žiaden problém. Horšie to je s matným finišom, ktorý sa každým dňom strácal. 



Po týždni nosenia bol lak takmer úplne celý lesklý, takže s matným finišom môžete rátať len prvé dni nosenia. Čo ma ale veľmi prekvapilo, bola výdrž tohto laku. Aj napriek tomu, že som nemala aplikovanú žiadnu vrchnú vrstvu, lak vydržal takmer dokonalý po celý týždeň nosenia. Ako nechty rastú, začínajú sa odhaľovať biele konce nechtov, ale samotný lak ostal takmer neporušený. 
Odlakovanie je úplne jednoduché, s týmto nie je žiaden problém. 
Takže ako zhodnotiť matný lak od Rimmel? Matný dlho neostane, ale má krásnu farbu a skvelú výdrž. Asi to vyriešim tak, že si kúpim matný vrchný lak a bude predĺžená matnosť, alebo si aplikujem lesklú vrchnú vrstvu a budem sa tešiť z krásnej farby po celý týždeň. 
Kozmetiku značky Rimmel si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Velvet Matte matný lak na nechty stojí okolo 3 - 4 €.
Celkové hodnotenie: 3,5 z 5. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára