Menu

sobota 7. februára 2015

​Garnier Fructis - okamžitá starostlivosť *Goodbye Damage*

Garnier Fructis má v línii Goodbye Damage niekoľko produktov: šampón, kondicionér, masku na vlasy, sérum na rozstrapkané končeky vlasov a Okamžitú starostlivosť. A práve nej bude tento príspevok.


Tvrdenia tejto línie produktov sú veľmi odvážne: za jeden týždeň používania dokážu odvrátiť až jeden rok poškodenia. Prípravky sú určené na veľmi poškodené vlasy. Okamžitá starostlivosť, ktorú mám ja, obsahuje keraphyll a výťažky z ovocia amla. Oboje prenikajú hlboko do vlasového vlákna, kde posilňujú a obnovujú vlas. Po vymytí sľubujú vlasy plné života a úžasne hebké na dotyk. 
Okamžitá starostlivosť sa aplikuje na vlhké vlasy po umytí. Naniesť ju môžete po celej dĺžke vlasov a po jednej minúte ju môžete opláchnuť. 



V predaji je 200 ml balenie, ktoré vydrží relatívne dlho. Ja som si Okamžitú starostlivosť kúpila ako náhradu masky na vlasy. Avšak po niekoľko týždňovom používaní ňou nie som super nadšená. Okamžitá starostlivosť je fajn a vlasy sa po nej cítia príjemne, ale to je asi tak všetko. Jej konzistencia je riedkejšia ako bežná maska na vlasy aj väčšina kondicionérov. U mňa vôbec neodstránil poškodenie a rozstrapkané končeky. Ale vlasy sa použití dajú ľahšie rozčesať a sú lepšie tvarovateľné.
Ak hľadáte jednoduchú starostlivosť o vlasy, ktorá sa veľmi ľahko vymýva z vlasov a nie je príliš hustá, Garnier Goodbye Damage okamžitá starostlivosť sa vám môže zapáčiť. Ale ak chcete poriadny prípravok, ktorý posilní vlasy do hĺbky, tým Okamžitá starostlivosť nebude. 
Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára