Menu

nedeľa 15. februára 2015

Missha Real Essential *pleťové masky*

Pleťových masiek od značky Missha som už vyskúšala niekoľko. Mám s nimi poväčšine dobré skúsenosti a preto som sa rozhodla vyskúšať ďalšiu líniu pleťových masiek s názvom Real Essential. Tieto masky sú bavlnené a je potrebné priložiť si ich na tvár a nechať približne 15 minút pôsobiť. Každá maska je napustená liečivým gélom. Z ponuky som si vybrala tri masky s názvami: PlatinumMulti-Vita a Hyaluronic Acid




image

Bavlnená maska je vyrobená zo 100 % bavlny a je veľmi príjemná. Má v sebe aj istú elasticitu, a to sa mi veľmi páči. Lepšie sa potom prispôsobí kontúram tváre a aj pohodlnejšie sedí. Pri týchto maskách sú otvory na oči, nos a ústa celkom veľké, a aj to je ďalší dôvod, prečo tieto masky veľmi dobre sedia na tvári. Navyše sú príjemné na dotyk a veľmi pripomínajú skutočnú látku. 
Ako som spomínala, kúpila som si hneď tri masky z tejto línie a všetky boli podrobené rovnakému testu. Aplikovala som si ich ráno, na vyčistenú pleť, po nanesení tonera. Všetky masky ostali na tvári približne 20 minút a potom som ich zvyšky nechala voľne sa vstrebať. Tu som ale narazila na problém pri všetkých troch verziách. Ani jedna maska sa po hodinke úplne nevstrebala a bola som nútená si zvyšky zotrieť. Nepamätám si, že by sa mi toto stalo pri nejakých iných bavlnených maskách, či už značky Missha alebo inej. 
Prvou maskou, ktorú som vyskúšala bola Missha Real Essential Multi-Vita




image

Multi-Vita maska má za úlohu intenzívne rozjasniť pokožku. Obsahuje zmes vitamínov, najmä vitamín C, ktoré vyčistia pleť. Na túto masku som sa tešila najviac zo všetkých. Hneď ma zaujala svojim názvom Multi-Vita, pretože zaplaviť pleť vitamínmi musí byť dobrý nápad. Maska má sviežu vôňu. 
Druhou maskou bola Missha Real Essential Hyaluronic Acid.




image

Hyaluronic Acid je maska, ktorej hlavnou úlohou je dodať pleti hydratáciu. Moja pleť nebola príliš suchá, ale niektoré prípravky, ktoré som používala, spôsobili lokálne vysušenie. Práve preto som si vybrala túto masku, aby bola moja pokožka opäť čerstvá a hebká. 
Poslednou maskou, ktorú som vyskúšala bola Missha Real Essential Platinum.




image

Názov Platinum ma zo začiatku trošku zmiatol a myslela som si, že táto maska bude určená pre vyššiu vekovú skupinu. Ale nakoniec sa ukázalo, že jej úlohou je vyčistenie a detoxikácia pokožky. A to je už čosi pre mňa. Pleť má ostať dokonale vyčistená a svieža.




image

Takže aký je výsledok mojich pokusov? 
- maska, ktorá sa najpríjemnejšie nosila: Multi-Vita (má najlepšiu vôňu)
- maska, ktorá najviac hydratovala: Hyaluronic Acid (veď nato je aj určená)
-maska, ktorá je najvhodnejšia pre mastnú pokožku: Platinum (zmatní pleť)
-maska, ktorá pomôže pri akné: Platinum (vyčistí pleť)
- maska, ktorá je vhodnejšia aj pre staršiu pleť: Multi-Vita (má veľa vitamínov)
- maska, ktorá je vhodnejšia pre mladšiu pleť: Hyaluronic Acid (osvieži pleť)
- maska, ktorá sa mne najviac páčila: Platinum (neočakávaný víťaz, ale s ňou som dosiahla najlepší výsledok)
Platinum bola jednoznačne najlepšia maska, pretože po nej bola pleť nielen jemná a hydratovaná, ale aj vyčistená. Na druhé miesto by som dala Hyaluronic Acid, pretože maska veľmi dobre hydratovala pleť. A posledné miesto patrí môjmu prvotnému favoritovi: Multi-vita. Možno práve preto, že som od tejto masky mala najväčšie očakávania, ma najviac sklamala. Pleť bola síce rozjasnená, ale aj Platinum, aj Hyaluronic Acid priniesli rovnaký výsledok plus ešte pridali to svoje, na čo sú určené. 
Kozmetiku značky Missha si môžete kúpiť online. PlatinumHyaluronic Acid aj Multi-Vita majú rovnakú cenu okolo 2 - 3 €.
Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára