Menu

nedeľa 8. februára 2015

​Lierac *intenzívne sérum proti tmavým škvrnám*

Jeden z najväčších problémov, ktoré momentálne trápia moju pleť, sú tmavé škvrny. Ostanú na pleti ako stopa po akné a zvyčajne približne mesiac pripomínajú miesto, kde bola vyrážka. Bojovať proti tmavým pigmentovým škvrnám som už skúšala viacerými prípravkami, viac či menej úspešnými: Garnier Dark Spot Corrector hydratačný krém (hodnotenie tu), Bioderma White Objective aplikačné pero (hodnotenie tu), Diet Esthetic Xtreme Arbutin sérum (hodnotenie tu). Ako som spomínala, niektoré prípravky mi zabrali viac, iné menej, ale stále to nebolo dostatočné. Preto som hľadala ďalej a našla som Intenzívne sérum proti tmavým škvrnám od značky Lierac Prescription. A keďže momentálne používam už druhé balenie, je načase napísať o tomto malom zázraku článok. 



Lierac Prescription je francúzska značka dermo-kozmetiky, ktorá bola založená doktorom. Spája sa v nej dermo-kozmetická expertíza a poznatky o fyziologických procesoch v pokožke. Spolu tak vytvárajú vysoko účinné kozmetické produkty. Lierac Prescription kozmetika je medzinárodne testovaná. 
Na môj konkrétny problém - tmavé škvrny - som si vybrala Intenzívne sérum proti tmavým škvrnám *Intensive anti-dark spot depigmenting serum*. V tomto sére sa spájajú prirodzene silné ingrediencie, ktoré majú depigmentujúce vlastnosti. Sú to Diacetylboldine (D.A.B) a Diatom, ktoré regulujú vznik a distribúciu melanínu a lipofuscínu. Ďalej sérum obsahuje aj 8,9 % Aplha Hydroxy kyselín (A.H.A.), ktoré zosvetľujú tmavé škvrny. Nakoniec sérum obsahuje aj látky, ktoré bojujú proti voľným radikálom a tak sérum pôsobí aj ako prevencia proti vzniku nových škvŕn.



Intenzívne sérum má formu priesvitného gélu a je ideálne pre ľudí s lokalizovanými tmavými škvrnami. Jeho úlohou je odstrániť pigmentové škvrny, pôsobiť ako prevencia proti ich vzniku a tiež zjednotiť odtieň pokožky. Sérum neobsahuje parabény, parfumy či farbivá. 
Účinné látky tohto gélu sú A.H.A. kyseliny, ktoré prenikajú hlbšie do pokožky a stimulujú bunky k obnove. Diatom zmenšuje produkciu lipofuscínu, čo je látka, ktorá zvýrazňuje hnedo-čiernu farbu škvŕn. D.A.B. je prírodná molekula, ktorá je schopná znižovať formovanie melanínu tým, že blokuje enzým, ktorý je zodpovedný za jeho vznik. 
Gél sa používa ráno a večer na postihnuté miesta. Produkt si vytlačíte priamo z tuby na postihnuté miesto a zľahka vklepete do pokožky. 



Zo začiatku som výsledky tohto gélu vôbec nevidela a aj som ho načas prestala používať. Dôvodom bolo, že som ho používala možno trikrát za týždeň a očakávala som magické výsledky, minimálne na základe popisu produktu. A to bol práve ten problém, pretože ak sa naozaj chcete zbaviť tmavých škvŕn, treba tomu podriadiť celý zvyšok starostlivosti o pleť. A preto som sérum začala používať každý deň, ráno aj večer, bez výnimky. A výsledky sa naozaj dostavili. Všetky moje staré tmavé škvrny zmizli približne po mesiaci intenzívneho používania. 
Nevýhodou je to, že toto sérum nebojuje proti vzniku nových vyrážok. Keďže to bola jediná starostlivosť o pleť, ktorú som si aplikovala a ešte stále aplikujem, nemôžem zabrániť vzniku nového akné. A preto ešte stále bojujem s tmavými škvrnami, ktoré ostanú po novom akné. Ale aj v tomto smere vidím zlepšenie. Škvrny už neostávajú na tvári tak dlho ako tie staré, a nie sú také výrazné. Tiež sa ich rýchlejšie zbavím. 
Ja mám toto sérum veľmi rada a vidím jeho intenzívnu silu. Všetky staré škvrny, ktoré ma trápili veľmi dlho sú preč a verím, že aj tie nové budú rovnako rýchlo zlikvidované. Sérum beriem ako stálu súčasť mojej kozmetickej výbavy a ak aj vás trápia tmavé škvrny, určite ho vyskúšajte. Len nezabudnite na to, že ho treba používať naozaj každý deň - dvakrát, pre dokonalý výsledok. 
Kozmetiku značky Lierac Prescription si môžete kúpiť online. Intenzívne sérum proti tmavým škvrnám stojí okolo 14 €. 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára