Menu

štvrtok 12. februára 2015

​Kozmetika do lietadla

Ak idete na výlet lietadlom, s veľkou taškou kozmetiky vás tam určite nepustia. Väčšinou musíte mať balenia menšie ako 100 ml a všetko tekuté sa musí zmestiť do malého plastového vrecka. Čo som si na výlet lietadlom zabalila ja, to sa dozviete v tomto článku. 
Ako prvé som si zabalila starostlivosť o pleť. 5 absolútnych nevyhnutností v maličkých baleniach u mňa vyzerá takto:



Na čistenie pleti som si zobrala Vichy Normaderm umývací gél. Už som ho niekoľkokrát stihla vyskúšať a viem, že je jemný, nevysušuje pleť a je veľmi účinný. Moje hydratačné potreby bude zabezpečovať malé balenie Bioderma Sensibio Light pleťového krému. Tento krém je vhodný na citlivú pleť a dodáva nielen hydratáciu, ale aj upokojenie. Ak by sa náhodou vyskytla nejaká infekcia alebo vyrážka, beriem si zo sebou aj balenie Tea Tree oleja (článok o ňom tu). Čajovníkový olej má mnohoraké využitie a okamžité účinky. Keďže moja pleť je mastná, chcem si zo sebou zobrať aj niečo, čo bude tú mastnotu držať pod kontrolou. A ako najlepšie riešenie mi prišiel pleťový olej od Dr. Hauschka (hodnotenie tu). Ak svojej pokožke dodáte potrebné množstvo oleja, nebude ho už produkovať počas dňa. Problém s mastnejšou pleťou je takto veľmi jednoducho vyriešený. No a nakoniec si beriem moje sérum proti škvrnám Lierac (hodnotenie tu). Používam ho každý deň a u mňa účinkuje, preto nemienim prestať v jeho používaní ani na výlete. Iba pri každodennej aplikácii sú viditeľné výsledky. 
Druhou skupinkou je samozrejme mejkap. Tu som si opäť vybrala nevyhnutné minimum, ktoré tvorí základ môjho každodenného líčenia.





Začneme teda pleťou: mejkap, korektor, púder - toto sú základy, na ktorých staviam. Ako mejkap som si vybrala Max Factor Pan Stik, ktorý v sebe spája kombináciu vysokého krytia a malých rozmerov (hodnotenie tu). Korektor je môj starý dobrý Catrice Camouflage Cream, ten zakryje úplne všetko (hodnotenie tu). Púder si beriem Rimmel Stay Matte, keďže tento púder práve používam (hodnotenie tu). Nemôžem odísť bez ceruzky na obočie, pri minimálnom mejkape je upravené obočie nutnosť. Jediné, čo už roky na obočie používam, je Essence Eyebrow Designer ceruzka (hodnotenie tu). Potrebovala som aj malú maskaru a preto som si kúpila Bobbi Brown Smokey Eye riasenku. Ešte nikdy som ju nemala, preto je to trochu risk. Ale snáď to dopadne dobre. Jediné, čo si beriem na aké - také líčenie očí, je linka. Vybrala som si NYC tekutú linku (hodnotenie tu). Je dlhotrvácna a veľmi čierna. Na pery si so sebou beriem len balzam, a to konkrétne Crabtree & Evelyn Jojoba Oil (hodnotenie tu). Má vysoký stupeň hydratácie, čo sa mi určite zíde. No a aby som nezabudla, líčenie nie je kompletné bez líčiek. Preto si beriem produkt dva v jednom - lícenka a bronzér od značky e.l.f. (hodnotenie tu). 





No a čo sa týka ďalších kozmetických drobností, beriem si ešte odličovacie obrúsky od Essence (zatiaľ pre mňa novinka).





No a nesmiem zabudnúť na moju jedinú kefu na vlasy - Tangle Teezer (hodnotenie tu). 







Čo sa týka telovej kozmetiky, plánujem si zobrať len šampón na vlasy a to konkrétne malé vzorky od značky Dove.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára