Menu

piatok 6. februára 2015

​Rimmel *Wonder´full* maskara

A máme tu ďalší príspevok, v ktorom hlavnú úlohu hrá maskara. Konkrétne Rimmel Wonder´full maskara. Jednu riasenku od značky Rimmel som tu už hodnotila - Rimmel Scandaleyes (hodnotenie tu). Celkom sa mi páčila a preto som a rozhodla vyskúšať ďalšiu. Wonder´full maskara má veľkú reklamnú kampaň a jej hnedý obal ste už určite niekde zaregistrovali. 



Balenie:
Balenie tejto riasenky sa mi páči. Je veľké, hnedé a metalické. Dobre sa drží a má pevné uzatváranie. Vždy ju treba zatiahnuť až do úplného konca, kým klikne, aby maskara nevyschla. 
Aplikátor: 
Aplikátor je tu gumený a má veľa úzkych štetiniek relatívne ďaleko od seba, v porovnaní s inými aplikátormi. Zároveň je aplikátor veľmi ohybný a dá sa ohnúť takmer až do pravého uhla. Je relatívne veľký, ale nie až taký, aby sa s ním zle maľovali spodné mihalnice. S týmto aplikátorom si dokážete prečesať celé mihalnice, akoby to bol malý hrebienok. Vďaka tomu sú riasy dokonale oddelené. Trochu ma irituje to, že po vytiahnutí aplikátora z tuby na ňom ostane kus krému a vždy si ho musíte otrieť, aby ste mohli maskaru použiť. 



Arganový olej:
Rimmel Wonder´full riasenka je obohatená o marocký arganový olej. Čierny krém sa mi zdá viac krémový ako u iných riaseniek, ale nejaký veľký efekt na mihalnice to podľa mňa nemá. Maskara sa nanáša rovnako ako iné.
Efekt na očiach:
Efekt, ktorý táto maskara prinesie, je rozčesanie mihalníc a ich úplné oddelenie. Pridá vám tiež objem, ale nepomôže ich dĺžke. Riasy budú len o trošku dlhšie, ako sú prirodzene. Ak hľadáte predlžovaciu maskaru, táto ňou nie je. Ale ak chcete maskaru, ktorá dokonale oddelí mihalnice, tak ste ju práve našli.
Rozmazávanie:
Veľkou výhodou tejto riasenky je to, že sa vôbec nerozmazáva. Po celý deň vydrží na mieste a nehrozí s ňou žiadne opadávanie. 



Spodné mihalnice:
S touto riasenkou sa veľmi dobre líčia spodné mihalnice, za predpokladu, že ich chcete mať výrazné. Spodné riasy sú pekne oddelené a predĺžené. S týmto aplikátorom sa dobre prečešú a zvýraznia. Navyše maskara sa nerozmazáva, preto je ideálna na spodné mihalnice.
Hebkosť:
Jedným z tvrdení tejto riasenky je aj to, že zanechá vaše mihalnice hebké na dotyk. A to môžem potvrdiť. Aj po viacerých vrstvách, a táto riasenka ich naozaj znesie veľa, ostávajú riasy hebké na dotyk.
Vrstvenie:
Tejto riasenky si bežne aplikujem aj tri vrstvy a je to úplne v poriadku. Ani pri takomto počte nezačne moje riasy zlepovať dokopy, len im dodá trošku väčší objem. Lebo ako som spomínala, veľa objemu vám jedna vrstva nedá. 



Dostupnosť a cena:
Kozmetiku značky Rimmel si môžete kúpiť v drogériách, supermarketoch alebo online. Wonder´full maskara stojí okolo 6 - 9 € (záleží na obchode).
Celkové hodnotenie:
Táto maskara je pre mňa lepší priemer. Je krémová a obsahuje arganový olej, čo je jej plusom. Aplikátor dokáže krásne oddeliť riasy, ale nevie im dodať objem, ktorý by som si želala. Ak máte prirodzene dlhé mihalnice a potrebujete ich oddeliť, Rimmel Wonder´full sa vám zapáči. Z tejto maskary existuje zatiaľ len čierna verzia. 
Celkové hodnotenie: 3,5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára