Menu

utorok 17. februára 2015

​Rimmel Scandaleyes *tiene na oči v ceruzke*

Tiene na oči v ceruzke sú podľa mňa vynikajúci nápad. Ich použitie je veľmi jednoduché a zvládnu ho aj úplné začiatočníčky s mejkapom. Okrem toho, že môžu slúžiť ako klasické tiene, často sú aj výborným podkladom pre iné púdrové tiene a zvládnu aj prácu očnej linky či vnútorné orámovanie oka. 
Takéto očné tiene v ceruzke môžete nájsť vo viacerých kozmetických značkách, v tomto príspevku si zhodnotíme tiene od Rimmel z línie Scandaleyes s názvom Eye Shadow Stick (ja mám odtieň 003 Bad Girl Bronze).



Z línie Scandaleyes som už vyskúšala niekoľko produktov: riasenku (hodnotenie tu), ceruzku na oči (hodnotenie tu) aj farbu na oči (hodnotenie tu). Mojím najväčším obľúbencom stále ostáva ceruzka na oči, ktorá je podľa mňa najlepšia z drogérie. Dokonca by som povedala, že ak si máte od značky Rimmel kúpiť len jeden výrobok, vyberte si vodeodolnú ceruzku na oči Scandaleyes. 
Výrobok, o ktorom je tento článok, teda tieň na oči v ceruzke, mi príde ako taká väčšia sestra tejto ceruzky. Má tučnejší hrot, ale inak sa veľmi podobá na spomínanú ceruzku. Je rovnako krémová, jemná a pigmentovaná. Tiež je vodeodolná a vydrží celý deň. 
Balenie:
Očné tiene v ceruzke majú klasické balenie ceruzky, vrchnáčik je plastový a nasúvací. Tieto tiene nemajú v sebe strúhadlo, preto budete potrebovať samostatné, samozrejme to s tým väčším otvorom. Ceruzka ide veľmi ľahko zastrúhať, ale jej koniec nikdy nebude super ostrý. Vždy ostane zaoblený, čo je koniec koncov aj lepšie pre nanášanie na celé viečko. V spodnej časti je naznačená aj farba ceruzky, preto je najlepšie skladovať ju hore nohami, aby ste mali lepší prehľad.



Pigmentácia:
Vynikajúca. Ceruzka je krémová a farbu, akú vidíte v obale, uvidíte aj na očiach. Po rozmazaní ceruzky je farba mierne slabšia, ale ak si ceruzku nerozmažete, dostanete plnú výraznú farbu. Ja si ceruzku väčšinou rozmažem iba v záhybe oka, na viečku ostane farba priamo z ceruzky. 
Výdrž:
Táto ceruzka vydrží na očiach celý deň. Ja mám mierne mastné viečka, najmä v druhej polovici dňa a napriek tomu sa táto ceruzka nerozmaže, ani nezmaže. Je vodeodolná a preto veľmi dobre ostáva v rovnakom tvare, v akom ju ráno nanesiete. 
Možnosti využitia:
Táto ceruzka si úplne vystačí aj sama. Stačí ju jednoducho namaľovať na viečko a rozmazať dostratena. Za pár sekúnd je stuhnutá a pripravená ostať na očiach celý deň. 
Môžete ju tiež použiť ako krémovú bázu pod iné tiene. Na túto úlohu je ceruzka ako stvorená. Predĺži sa tým výdrž všetkých očných tieňov a zároveň budú výraznejšie. Môj hnedý odtieň sa hodí pod iné hnedé, sivé či bordové tiene. Vynikajúceho spoločníka našiel aj v Scandaleyes farbe na oči, ktorú mám tiež v hnedom odtieni. Táto kombinácia snáď prežije aj viac ako 24 hodín nosenia. 
No a v neposlednom rade ceruzku môžete použiť na vyčarovanie rozmazanej linky na očiach. Hovorím rozmazanej preto, že s jej tučnejším koncom je problematické naniesť si presnú a tenkú linku. Ale na takú rozmazanú sexi linku, na toto je ceruzka vynikajúca. 



Odtiene:
Na výber máme hneď niekoľko odtieňov: hnedú, modrú, béžovú, sivú, bielu, zelenú, fialovú aj čiernu. Ja seriózne poškuľujem po ďalších odtieňoch, pretože hnedú ceruzku, ktorú mám, používam dosť často. 
Dostupnosť:
Kozmetiku značky Rimmel si môžete kúpiť v drogériách, supermarketoch alebo online. Očné tiene v ceruzke stoja okolo 4 - 5 €. 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára