Menu

streda 18. februára 2015

​Pantene Pro-V *šampón na oslabené a poškodené vlasy*

Pantene Pro-V má celú líniu produktov s názvom Intensive Repair. Ja som si kúpila šampón a viac sa o ňom môžete dočítať v tomto príspevku.



Tento šampón je určený pre oslabené a poškodené vlasy. Bohužiaľ musím povedať, že moje vlasy sú presne také kvôli pravidelnému používaniu žehličky na vlasy. Šampón som si kúpila v nádeji, že s ním budú moje vlasy oživené a budú vyzerať zdravšie. 



Konzistencia tohto šampóna je hustá a veľmi dobre pení. Má príjemnú vôňu a vlasy zanechá čisté, ale tam to končí. Po spotrebovaní celého balenia môžem povedať, že s mojimi vlasmi sa nič neudialo. Neboli posilnené, ani nevyzerali zdravšie. 



Takže pre mňa je tento šampón veľmi priemerný. Ale ak chcete niečo na ozdravenie vlasov, odporúčam vám Macadamia Natural Oils Deep Repair masku na vlasy (hodnotenie tu), tej sa to darí skvele. 
Celkové hodnotenie: 2 z 5. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára