Menu

sobota 27. septembra 2014

Maybelline - Big Eyes Volum´Express - maskara

O tejto riasenke sa veľa hovorí a preto som ju chcela vyskúšať aj ja. Táto maskara má koncept dva v jednom. Má dva aplikátory, jeden pre horné riasy a jeden pre spodné. Formula je v oboch prípadoch rovnaká, rozdielne sú len aplikátory. V tomto príspevku si môžete prečítať, aké sú jednotlivé aplikátory, ako riasenka pomáha objemu a dĺžke rias, ako maskara celkovo funguje, ako ju využívam ja a tiež moje ďalšie postrehy o nej.


Big Eyes Volum´ Express riasenka sa postará o 360° stupňové zväčšenie vašich očí. Riasenka má dva konce, jeden skrýva aplikátor na horné riasy a druhý je malý štetček na spodné mihalnice. Verzia nie je vodeodolná  a odtieň je čierna. Vrchný aplikátor nazdvihne a zväčší riasy. Spodný aplikátor zvýrazní malé mihalnice. Balenie je výrazne ružové a veľkosť je 5,1 ml pre vrchné riasy a 4,6 ml pre spodné riasy.


Vrchný aplikátor sa nazýva Push-Up Brush a je to štetec s umelými štetinkami šikmo zatočenými okolo aplikátora. Spodný aplikátor sa nazýva Mini Brush a ten má veľa krátkych štetiniek natlačených blízko pri sebe. Jeho tvar je klasický a štetinky sú tiež umelé.

Ak by bol horný aplikátor tiež klasický, táto maskara by sa mi páčila viac. Špirálovitý štetec nie je zlý, ale treba ho správne natočiť, aby ste dostali najlepší možný výsledok. Napriek tomu je schopný dobre obaliť riasy a dodať im objem. Malý štetec na spodné riasy je skvelý. Má vynikajúcu veľkosť na spodné mihalnice a zachytíte s ním naozaj každú spodnú riasu. Zmestí sa aj do kútov oka a nezafarbíte si s ním pokožku naokolo. Na obrázku si môžete pozrieť porovnanie spodného aplikátora s veľkosťou klasického štetca. Môžete vidieť, že spodný štetec je skutočne maličký, ale ani vrchný aplikátor nepatrí medzi obrovské. Dobre sa s ním manipuluje a ľahko sa s ním dostanete do vnútorného kútika oka.


Konzistencia tejto riasenky je okej. Formula je čierna a neopadáva z očí. Síce je trochu zložitejšie aplikovať produkt na vrchné riasy -kvôli aplikátoru, ale dosiahnete dobré zväčšenie objemu rias. Dĺžku rias táto maskara nijak dramaticky nezväčší. Spodné riasy sú však krásne zvýraznené a zvykla som si túto spodnú časť používať aj ku iným riasenkam, ktoré aplikujem na vrchné riasy. Maskara nie je vodeodolná. Odlíčenie tejto riasenky je tiež ľahké.


Moje hodnotenie pre túto riasenku je celkovo priemerné. Vrchná časť nepatrí medzi moje obľúbené, ale viac vrstiev vám dodá pekný objem. Spodná časť je lepšia a používam ju pravidelne, ale je otázne či sa oplatí kupovať si maskaru, z ktorej využívam len polovicu. Ja všetky riasenky porovnávam s Maybelline Rocket Volume, ktorá mi dodá najlepší objem aj dĺžku, a z tejto riasenky je pre mňa dobrá len spodná polovica. S vrchným aplikátorom sa mi ťažšie pracuje. 

Kozmetiku značky Maybelline si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Big Eyes Volum´ Express maskara stojí okolo 9 - 10 €.

Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Hodnotenie ďalšej dvojitej riasenky: L´Oreal Double Extent

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára