Menu

štvrtok 18. septembra 2014

Dr. Hauschka - Facial Care - kozmetická sada

Kozmetické sady sú jednou z najlepších spôsobov, ako vyskúšať nové prípravky a zistiť, čo vám v danej značke vyhovuje a čo nie. Facial Care kozmetická sada od značky Dr. Hauschka obsahuje 6 produktov: čistiaci krém, pleťovú vodu, naparovací kúpeľ, čistiacu masku, revitalizačnú masku a pleťový olej + kovovú krabičku. V tomto príspevku dostanete súhrnné info o tejto sade. 


Naparovací kúpeľ Dr. Hauschka má za úlohu otvoriť póry, uvoľniť nečistoty, dezinfikovať a upokojiť pokožku. Táto emulzia podporuje prirodzené čistiace schopnosti pokožky a zmenšuje začervenanie pleti. Je vhodná pre všetky typy pleti, zvlášť pomáha citlivej, aknóznej a mastnej pleti. Liečivé látky obsiahnuté v naparovacom kúpeli sú žerucha, sedmokráska a hrab obyčajný

Špeciálny toner Dr. Hauschka je vynikajúci na problematickú a aknóznu pleť. Reguluje tvorbu kožného mazu, zabraňuje ďalšej tvorbe vyrážok a tiež osviežuje pleť. Pri pravidelnom používaní (min. 2 mesiace) zjemňuje póry, oživuje cirkuláciu a stimuluje obnovu kožných buniek. Liečivými látkami tu sú nechtík, potočnica, echinacea, hamamel a sedmokráska

Revitalizačná pleťová maska Dr. Hauschka je určená na regeneráciu a rozjasnenie pleti. Je určená na mladú pleť s drobnými jazvičkami po akné, pre citlivú pleť a pre pleť s tendenciou tvorenia vyrážok. Revital maska vyhladzuje, oživuje a upokojuje pokožku. Je silno bylinkovo voňavá a aplikuje sa v tenkej vrstve. Aktívnymi látkami sú tu semeno z dulí, bôľhoj lekársky, kamilka, jojobový olej, marhuľový olej a olej z pšeničných klíčkov

Čistiaci pleťový krém Dr. Hauschka je určený na dôkladné, ale zároveň šetrné čistenie pleti. Tento čistiaci krém udržuje kyslý ochranný plášť pokožky v rovnováhe a pomáha podporovať vlastné čistiace schopnosti pleti. Pravidelné používanie reguluje vlhkostný režim pokožky, zjemňuje póry a vyjasňuje pleť. Obsahuje výťažky z nechtíka, harmančeka, ľubovníka a bôľhoja. Okrem toho obsahuje aj arašidový olej a olej z pšeničných klíčkov

Pleťový olej Dr. Hauschka reguluje pleť a pôsobí protizápalovo. Jeho hlavnou úlohou je podporovať prirodzenú rovnováhu pleťových funkcií. Je určený na dennú starostlivosť o zmiešanú, mastnú a nečistú pleť s veľkými pórmi. Pleťový olej reguluje produkciu mazových žliaz, zmierňuje nadmernú tvorbu mazu a zvyšuje pružnosť pórov. Pleť získa jemnejší vzhľad a vďaka hojivým účinkom oleja bude tiež upokojená a čerstvá. Hojivý účinok spočíva v upokojení zápalových prejavov pleti. Dr. Hauschka pleťový olej obsahuje bôľhoj lekársky, olej z marhuľových jadierok, mandľový olej, arašidový olej, ľubovník bodkovaný, olej z pšeničných klíčkov, nechtík lekársky, jojobový olej, kakaové maslo a iné.

Čistiaca ílová pleťová maska Dr. Hauschka hĺbkovo čistí, posilňuje a rozjasňuje všetky typy pleti. Tiež pomáha minimalizovať nedokonalosti a rozšírené póry. Čistiaca ílová maska je určená pre aknóznu pleť so sklonom k zápalom. Používať ju môže mastná, normálna aj suchá pokožka. Maska obsahuje spraš (íl), výťažky z kvetu, listu a stonky žeruchy, výťažky z kôry a listov hamamelu a škrob.


Osobne si v normálnej veľkosti určite zadovážim revitalizačnú masku. Tá sa mi z celej sady páčila najviac a je určená presne pre moju pleť. Mojej pleti sa vzorka veľmi páčila. Pomyselné druhé miesto má u mňa pleťový olej. Dá sa rôzne miešať, ale skvelý je aj samostatne. A navyše odkedy je moja pleť mastná v T-zóne, tento olej naozaj dokáže pokožku regulovať. Malú vzorku ešte stále mám a používam. Čistiaca maska bola tiež fajn a jednorázovo vyčistila moju pleť. Čo sa týka tonera a naparovacieho kúpeľa, zo vzoriek vyšlo len málo použití, ale napriek tomu sú aj tieto produkty okej. No a nakoniec by som zaradila čistiaci krém. Ten má síce dobré ingrediencie, ale jeho vôňa je pre mňa nepríjemná. Kovová krabička, v ktorej sa sada predáva je super, vhodná na cestovanie a ja ju bežne využívam na skladovanie ostatného mejkapu.



Celkovo túto sadu hodnotím ako veľmi dobrú. Vyskúšala som vďaka nej veľa produktov, zistila som čo mi vyhovuje a objavila som produkty, ktoré mojej pleti naozaj pomôžu. Síce mi zopár vecí nesadlo, ale všetky som ich použila a vám napríklad vôbec nemusí vôňa čistiaceho krému prekážať tak ako mne. Značku Dr. Hauschka som chcela vyskúšať už veľmi dávno a táto sada je skvelým začiatkom. 

Kozmetiku značky Dr. Hauschka si môžete kúpiť v ich predajni alebo online. Facial Care kozmetická sada II. sa predáva za cenu okolo 16 € (kúpiť tu).

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Podrobnejšie hodnotenia jednotlivých produktov z tejto sady: SPA u vás domačistiaci krém na tvárPleťový olejČistiaca ílová pleťová maska.


Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára