Menu

sobota 20. septembra 2014

Miss Sporty *tiene na oči* Studio Colour Smoky Eye Shadows

Miss Sporty má okrem iného vo svojej ponuke aj malé štvorfarebné paletky tieňov s názvom Studio Colour Smoky Eye Shadows. Ich cena sa pohybuje okolo 2 € a ja som si vybrala odtieň 402 Green Eyes. Viac o ňom sa môžete dočítať v tomto príspevku. 


Tieto tiene sa predávajú v priesvitnom plastovom obale a všetky štyri farby sú napresované spolu vedľa seba. V paletke s názvom 402 Green Eyes nájdete trblietavé odtiene: svetlo ružovú + svetlo sivú + fialovú + tmavo fialovú

Konzistencia týchto tieňov je jemná a neopadávajú z očí. Celkom ľahko sa dajú rozotrieť, ale ich pigmentácia je slabšia. Ak tiene použijete nasucho, budú veľmi jemné. Dobrou správou je, že sa tiene ľahko používajú aj na mokro. Jednoducho nastriekajte štetec vodou alebo fixačným sprejom (napríklad od Avonu), naneste tiene na štetec a na očiach budú omnoho výraznejšie. 


Moje hodnotenie:

Miss Sporty tiene na oči sú určite použiteľné a lacné, ale nepatria medzi tie, po ktorých často siaham. V drogérii nájdete lepšie tiene a mám pocit, že tieto u mňa zapadnú prachom. Väčšinou sa mi nechce navlhčiť štetec a pri suchom použití odtiene vyzerajú veľmi podobne. Takže ja vám odporúčam poobzerať sa po paletke tieňov niekde inde, na tieto nemusíte mínať svoje peniaze. 

Celkové hodnotenie: 2 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára