Menu

piatok 5. septembra 2014

MISSHA - kórejská maska na tvár s citrónom

O kórejskej kozmetike značky Missha som tu už písala. Vyskúšala som ich masku na tvár s kaviárom, ktorá bola veľmi príjemná. Takisto mám aj ich štetec na mejkap a ten má naozaj vynikajúcu kvalitu - drevenú rúčku a jemné štetinky. Prečítať si o ňom môžete v príspevku o kozmetických štetcoch na mejkap. Pilne skúšam aj jeden z ich BB krémov so skrášľujúcimi látkami, vysokým SPF a s vyšším krytím ako "naše" BB krémy. Jeho hodnotenie si budete môcť prečítať čoskoro. V tomto príspevku si niečo povieme o ďalšej pleťovej maske z radov kozmetiky Missha, a to konkrétne o maske na tvár s citrónom


Pleťová maska s citrónom je určená pre mastnú pleť s rozšírenými pórmi. Jej úlohou je odstrániť prebytočný maz z pleti, zmenšiť póry a hydratovať pleť. Jej prevedenie je bavlnená maska, ktorú si priložíte na vyčistenú tvár a 20 minút relaxujete (ja som s ňou pozerala To je vražda, napísala :)). Maska je vyrobená zo 100% bavlny s dlhým vláknom. Na tvári po nej nezostanú žiadne zvyšky. Obsahuje výťažky z citróna, ktoré čistia a osviežujú mastnú pleť. Objem má 21 gramov. Jedno balenie masky je len na jedno použitie. 

Citrón je často využívaný pri mastnej pleti. Zároveň má aj bieliace účinky a zjednocuje odtieň pleti. Citrón naozaj dokáže stiahnuť rozšírené póry, ale neodporúčam vám používať ho samostatne na pleť. Najlepšie je zriediť ho s vodou alebo si vybrať možnosť pleťovej masky. Nehovoriac o tom, že citrón obsahuje vitamín C, čo je jedna z najlepších vecí, ktoré môžete dopriať svojej pleti. Najlepší výsledok citróna uvidíte pri jeho pravidelnom používaní.

O tejto pleťovej maske:

Bavlnené masky sú podľa mňa veľmi príjemné na používanie. Sú jednoduché a nemusíte si nič zmývať z tváre. Vyzerá to síce trochu strašidelne na tvári, ale dobre sa nosia. Podstatné je mať dobre vystrihnuté oči a ústa. Ak sa vám nehodia, musíte zobrať nožnice a masku si prispôsobiť. Toto bol problém pri predošlej maske s kaviárom, ktorú som vyskúšala - mala zle vystrihnuté oči. Táto verzia s citrónom už má iný strih, ktorý mi dobre sadol. Neviem prečo je strih iný, ani aký je pri iných typoch Missha másk, asi sa budem musieť nechať prekvapiť. Rozhodne plánujem vyskúšať aj ich ďalšie bavlnené pleťové masky. 

Táto citrónová verzia voňala veľmi jemne za citrónom. Vôňa je príjemná a ovocná. Počas pôsobenia maska vôbec neštípala a emulzia sa dobre vpila do pokožky. Po odstránení bavlny na pleti neostali žiadne zvyšky masky. Ak by nejaké ostali, stačí ich nechať postupne absorbovať do pokožky. Celkovo bol celý čas pôsobenia príjemný a výsledok ma skutočne prekvapil.


Výsledok pôsobenia citrónovej masky:

Pred aplikovaním masky som mala rozšírené póry na lícach a práve preto som si povedala, že použijem túto masku, keďže je určená na zmenšenie pórov. Nič svetoborné som však neočakávala, najmä po skúsenostiach s kaviárovou maskou. Tá síce bola príjemná, ale extra viditeľný výsledok po sebe nezanechala. Práve preto bola jej citrónová kamarátka väčším prekvapením. Po jej odstránením boli moje póry krásne stiahnuté a zmenšené. A navyše pokožka bola hydratovaná a ja som vôbec necítila potrebu aplikovať si hydratačný krém. 

Túto masku preto považujem za úspešnú a ak vás trápia rozšírené póry, tu máte riešenie. 


Missha kozmetiku si môžete kúpiť online. Pleťová maska na tvár s kaviárom sa predáva za cenu okolo 2 € (kúpiť tu).

Celkové hodnotenie: 5 z 5. 

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára