Menu

štvrtok 25. septembra 2014

Dermacol - Duo Blusher - dvojfarebná lícenka

Produkty 2 v 1 majú niekoľko výhod. V jednom balení dostanete dva produkty, ktoré sa takto lepšie skladujú a zaberajú menej miesta. Cena je zvyčajne nižšia, ako kedy ste si produkty kupovali samostatne. Výhodu to má aj pri cestovaní a nenápadnom rozširovaní vašej kozmetickej kolekcie. Aj značka Dermacol má na trhu výrobok dva v jednom, konkrétne ide o lícenku s názvom Duo Blusher, kde nájdete dva odtiene v jednom balení. Jeden odtieň je lesklý, druhý matný. Ja mám odtieň 04 a viac sa o ňom dočítate v tomto príspevku.


Dermacol Duo Blusher je dvojfarebná púdrová lícenka, ktorá obsahuje vitamín E. Lícam ňou dodáte prirodzené zafarbenie a zdravý nádych. Vďaka kombinácii lesklého a matného odtieňa si dokážete vyčarovať dokonalé líčenie. Matná časť lícenky má zmatňujúci efekt a neupchávajú sa s ňou póry. Lícenka sa jednoducho nanáša a dokonale splynie s vašou pleťou.

Dostupná je v štyroch odtieňoch. 01 je kombinácia matnej staroružovej a lesklej hnedej. 02 je kombinácia dvoch tmavých odtieňov: oranžovej a hnedej. 03 je kombinácia matnej a lesklej hnedej a 04 je kombinácia matnej hnedej a lesklej šampanskej. 

Balenie tejto lícenky je 8,5 g a má čierny plastový spodok a priesvitný uzatvárací vrchnák. 


Odtieň, ktorý mám je 04 - mix hnedej a šampanskej. Hoci sa tieto produkty predávajú ako lícenka, 04 určite lícenka nie je. A aj ostatné odtiene obsahujú hnedú farbu, ktorá je viac vhodná ako bronzér. Ja som si svoj odtieň vybrala špeciálne pre to, že som chcela nový zvýrazňovač líc. Lesklá šampanská v tomto balení vyzerala ako odtieň, ktorý som chcela. 

Takže odteraz už nebudem tento produkt nazývať lícenkou, ale duom bronzér + zvýrazňovač, čo v skutočnosti sú. 

Zvýrazňovač: Odtieň farby šampanského je tu zmiešaný s množstvom maličkých multifarebných trblietok. Zvýrazňovač tvorí väčšiu časť balenia a trblietky sú v celej tejto časti, nielen na povrchu. 

Bronzér: Bronzér tvorí menšiu časť balenia a je matný. Odtieň hnedej je tu svetlo hnedá. Tradičný bronzér, aj pre moju svetlejšiu pleť, je tmavší ako tento odtieň. 

Zvýrazňovač aj bronzér majú na sebe vytlačený kvetinový motív, ktorý sa ale používaním stratí. Navyše produkt obsahuje parfum a pri otvorení a používaní budete cítiť jemnú, sladkú vôňu. 


Oba časti produktu sa ľahko rozotierajú do pokožky a majú príjemné zloženie, ktoré neopadáva, ani sa nedrobí. Pigmentácia je tu priemerná. Pri zvýrazňovači budete na tvári viac vidieť trblietky, ako nejakú farbu. Pri bronzéri farbu uvidíte, ale bude záležať na odtieni vašej pleti, ako výrazná bude. Pri veľmi svetlej pleti bude tento bronzér výraznejší. Na mojej pleti je tento odtieň veľmi podobný mojej farbe pokožky, je iba o trošku tmavší. 

Celkové hodnotenie:

Táto "lícenka" veľmi pekne vyzerá a príjemne vonia. Odtieň 04, ktorý mám je použiteľný, ale ani zvýrazňovač, ani bronzér nie sú nič extra. Hnedý odtieň používam častejšie na zvýraznenie lícnych kostí alebo nosa. Zvýrazňovač je pre mňa moc trblietavý a preto ho používam menej. Celkovo to nie je zlý produkt, púder je jemný a nerobí fľaky na pleti. Mojim problémom je asi to, že som si vybrala nevhodný odtieň. Ak by som si mala vybrať ešte raz, asi by som išla s 02. 

Kozmetiku značky Dermacol si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Duo Blusher dvojfarebná lícenka stojí okolo 5 € (kúpiť tu).

Celkové hodnotenie: 3,5 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára