Menu

streda 3. septembra 2014

Astor Anti Shine *mejkap*

Moja pleť sa pomaly, ale isto mení zo suchej na normálnu až mastnú a preto nastal čas vyskúšať nový mejkap určený pre tento typ pleti. Vybrala som si Astor Anti Shine mejkap a jeho recenziu si môžete prečítať v tomto príspevku. 


Čo nám o Anti Shine mejkape hovorí Astor?

Ak ste proti lesku, nedokonalostiam a upchaným pórom tento mejkap je pre vás. Anti Shine kontroluje tvorbu mazu počas celého dňa a dodá pleti dokonalý matný finiš. Pokožka ostane prirodzená a zamatová, aj v mastných zónach. Zloženie mejkapu je ľahké, dlhotrvajúce a obsahuje minerály a vitamín E. Anti Shine mejkap pomáha v boji proti vzniku lesku a viditeľne zahladzuje nedokonalosti pre ľahký, neperleťový finiš. Mejkap tiež neupcháva póry, neobsahuje oleje a parfumy. Na našom trhu sa predáva v 4 odtieňoch za cenu od 4 - 7 €. 

Konzistencia, krytie a finiš:

Anti Shine mejkap má krémovú textúru a mierne vodovú konzistenciu. Pri rozotieraní (najlepšie to ide prstami) však nie je jednotný a aj preto je jeho krycia schopnosť nízka, občas by som dokonca povedala, že žiadna. Naniesť viac vrstiev je kvôli jeho konzistencii problematické a úroveň krytia to tiež nezvýši. Mejkap zaschne relatívne rýchlo a zanechá matný finiš. Ale tento mejkap nie je zmatňujúci. Vôbec nezastaví vašu pleť pred tvorbou mazu, ani ju nijako nekontroluje. Moja pleť je momentálne mastná až na konci dňa, aj to len na nose, a aj počas nosenia tohto mejkapu to bolo viditeľné. A medzi dlhotrvajúce by som tento mejkap tiež nezaradila. Veľmi ľahko sa pri dotyku zotrie a nevydrží celý deň. 


Moje hodnotenie:

Astor Anti Shine mejkap môže pre vás fungovať, ak máte veľmi dobrú pleť a vaša pokožka je normálna. Ja mám zmiešanú pleť a potrebujem vyššie krytie, takže pre mňa je tento mejkap nepoužiteľný. Ak Anti Shine máte a vyhovuje vám, som rada, ale ak uvažujete nad jeho kúpou - tú vám neodporúčam. Určite nájdete omnoho lepšie mejkapy, keďže tento nemá dobré krytie, nie je dlhotrvajúci, ťažšie sa rozotiera a nie je zmatňujúci, ako by mal byť. 

Celkové hodnotenie: 2 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára