Menu

nedeľa 28. septembra 2014

e.l.f. mejkap - Acne fighting Foundation

Keď som na stránke e.l.f. kozmetiky uvidela tento mejkap, hneď ma zaujal. Mejkap, ktorý dokáže počas celého dňa bojovať proti akné, znie to veľmi sľubne. A tak som si ho kúpila a v tomto príspevku si o ňom môžete prečítať čosi viac.


e.l.f. Acne Fighting Foundation mejkap obsahuje kyselinu salicylovú, gáfor a čajovník. Všetko sú to látky, ktoré pomáhajú bojovať proti akné a začervenaniu. Zároveň upokojujú pokožku a zjemňujú pleť. Mejkap sa predáva v 30 ml balení a dostupné sú štyri odtiene. 


Krytie má tento mejkap stredné. Keďže je určený na aknóznu pokožku, má primerané krytie. Niekedy je potrebné použiť aj korektor, ale vo väčšine prípadov si vystačím iba s týmto mejkapom. Celkový finiš na tvári je matný, vhodný na mastnú pleť. Čo sa týka dlhotrvácnosti, tú by som povedala, že tento mejkap nemá. Nevydrží na pleti od rána do večera. Vždy, keď som si išla tento mejkap odlíčiť, bol rozpadnutý. Krytie bolo nižšie a posunul sa do záhybov. Mejkap vydrží dobre možno 6 hodín, potom to už nezvláda (minimálne na mojej pleti). Aplikácia tohto mejkapu je jednoduchá, dobre sa rozotiera prstami aj štetcom. Je možné naniesť aj viac vrstiev. 


No a nakoniec, čo sa týka akné. Moja pleť mala veľmi zvláštnu skúsenosť  s týmto mejkapom. Na mňa totiž pôsobil presne opačne, ako by mal. Po odlíčení tohto mejkapu sa objavili malé vyrážky, ktoré vyzerali ako z podráždenia. Dala som tomuto mejkapu niekoľko šancí a približne v polovici prípadov sa objavili vyrážky. V ostatných prípadoch sa s mojou pleťou nestalo vôbec nič. Takže naozaj neviem povedať, ako budú látky v tomto mejkape reagovať s vašou pleťou. Keďže u mňa je to hop alebo trop, asi tento mejkap už používať nebudem. 

Kozmetiku značky e.l.f. si môžete kúpiť online. Acne Fighting Foundation mejkap si môžete kúpiť za cenu okolo 8 €.

Celkové hodnotenie: 2 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára