Menu

streda 7. októbra 2015

Mary Kay *At Play* krémová farba na pery a líca

Určite každá z nás dokáže oceniť viacúčelové produkty. Ja ich mám veľmi rada, pretože dokážu ušetriť kopu času. V tomto článku si predstavíme krémovú farbu na pery a líca z línie At Play od značky Mary Kay

Krémovú farbu na pery a líca mám v tmavo-bordovom odtieni s názvom Razzleberry. Tento odtieň som si vybrala naschvál, pretože s takýmito tmavšími odtieňmi sa dá lepšie pracovať. Môžete ho aplikovať jemne a získať svetlo ružovú farbu alebo do toho ísť naplno a získať tmavo vínový odtieň.

Ak používam túto krémovú tyčinku ako lícenku, vyberiem si tú jemnejšiu aplikáciu. Na líčka si farbu aplikujem štetcom na krémovú lícenku a táto farba sa veľmi dobre rozotiera dostratena. Aj výdrž je skvelá a preto mám túto krémovú farbu ako lícenku veľmi rada. 
Druhé využitie tejto tyčinky je farba na pery. Aj tu sa dá vyhrať a z jedného produktu môžete mať na perách niekoľko odtieňov červenej.

Aj na perách sa farba jednoducho aplikuje, ale je trochu vysúšajúca. Preto je najlepšie aplikovať si na pery ešte balzam, prípadne lesk na pery, aby sa farba pohodlne nosila. Ja si zvyčajne aplikujem produkt priamo z tuby, a potom ho len vatovou tyčinkou rozotriem ku okrajom pier.
Moje hodnotenie Mary Kay krémovej farby na líca a pery je vcelku pozitívne. Ja produkt viac využívam ako krémovú lícenku, a iba občas ako rúž na pery (kúpiť tu). Ale ak vy hľadáte univerzálnu krémovú farbu, tento produkt sa vám bude hodiť. Na výber je, samozrejme, viac odtieňov a ak sa vám zdá vínová príliš odvážna, môžete siahnuť po jemnejšej broskyňovej s názvom Peach Pop.
Celkové hodnotenie: 3 z 5.

1 komentár:

  1. veľmi pekne farby ja moc podobné veci nepoužívam ale vždy si o niečom takom rada prečitam:))

    OdpovedaťOdstrániť