Menu

štvrtok 8. októbra 2015

Burt´s Bees - krém na ruky + krém na nechtovú kožtičku

Zatiaľ som o Burt´s Bees výrobkoch písala len v superlatívoch. Nuž a v tomto článku to nemôže byť inak, pretože oba produkty - krém na ruky aj krém na nechtovú kožtičku - sú opäť skvelé.

Krém na ruky s názvom Hand Salve je hustý krém, ktorý hĺbkovo vyživuje pokožku. Stačí ho použiť maličké množstvo a krém je treba dobre rozotrieť, ale výsledok stojí za to. Intenzívna hydratácia a intenzívna citrusová vôňa = to je poznávacie znamenie tohto krému.
Krém na nechtovú kožtičku má názov Lemon Butter Cutticle Cream a je rovnako hustý, výživný, hydratačný a ešte viac voňavý. Opäť ho stačí použiť malé množstvo a dobre ho rozotrieť. Oba krémy dokážu zanechať film na pokožke, ak použijete väčšie množstvo, ale pri malom množstve to nehrozí. 
Balenie je malé a krásne, krémy sa výborne hodia na cesty do kabelky. Sú hydratačné a voňavé - čo viac treba krému na ruky?
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

2 komentáre:

  1. ja som si kupila minule balzam na pery prvy krat od tejto značky aj to vo Viedni som zvedava aky bude ale usudzujem že super:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ich balzamy sú naozaj super :) ja som svoj bohužiaľ stratila, ale určite si kúpim nový :)

      Odstrániť