Menu

pondelok 5. októbra 2015

Clinique *High Impact Mascara*

Clinique High Impact maskara je ďalší z produktov, ktoré som chcela vyskúšať už veľmi dlho. Ako čas ubiehal, cena sa postupne znižovala a keď som túto maskaru uvidela za nejakých 15 €, urobila som si radosť. Avšak moja radosť netrvala dlho.

Nie žeby bola táto maskara zlá, ale ja si s ňou nedokážem poriadne namaľovať mihalnice. Vydrží celý deň, nerozmazáva sa, a aj štetček má tradičný. Avšak niečo na tom štetčeku musí byť, pretože mám vždy zamazané celé oko skôr ako riasy. Maskaru som skúšala aplikovať rôznymi spôsobmi, ale vždy ten istý výsledok. Preto som to s ňou už vzdala.

Úprimne nemôžem o tejto riasenke povedať, že je zlá, ale nemôžem ju ani vychvaľovať. Ja s ňou končím, ani ju nespotrebujem celú, pretože sme si jednoducho nesadli...
Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára