Menu

utorok 6. októbra 2015

Essence *Liquid Lipstick* lesk na pery

Nedávno som si v drogérii všimla malý stojan pri výrobkoch Essence, v ktorom boli 4 odtiene lesku na pery, respektíve “Liquid Lipstick” čiže tekutého rúža. Názov ma veľmi zaujal a preto som si z ponuky ružová, béžová, červená a bordová - vybrala ten béžový odtieň a pustila som sa do skúšania. 



Už po prvom použití mi bolo jasné, že toto nie je rúž, ale viac-menej klasický lesk na pery. Je pigmentovaný a prekryje pôvodnú farbu pier. Ale na perách vydrží len približne hodinku a potom sa lesk začne pomaly vytrácať. Našťastie sa stráca prirodzene a nerozmazáva sa smerom von z pier.
Lesk má príjemnú sladkú vôňuAplikátor je veľmi dobrý - je skosený z oboch strán, ale perfektne priľne k perám. 



Moje hodnotenie: toto je celkom príjemný lesk na pery. Ale nič viac, nič menej. Od názvu Liquid Lipstick som čakala, že to bude niečo špeciálne, ale nebolo. Navyše výdrž nie je ktovieaká. Ale na druhej strane - krásna pigmentácia, vôňa a aplikátor. Ja som so svojim odtieňom spokojná a určite ho budem používať, ale nepresvedčil ma, aby som si kúpila aj ostatné odtiene.
Celkové hodnotenie: 3,5 z 5.

2 komentáre:

  1. tiež som ho obzerala čo je zač ale nekupila som ho inak ale vyzera velmi pekne na perach:)

    OdpovedaťOdstrániť