Menu

utorok 27. októbra 2015

L´Oreal *Silk&Gloss* sprej pre vytvarovanie vĺn

L´Oreal Studio Line obsahuje aj sprej pre vytvarovanie vĺn s názvom Silk&Gloss. Tento sprej má zvýrazniť vlny a dodať vlasom lesk a hebkosť. Je obohatený o mikrovlákna hodvábu a 24 hodín dokáže vlasy chrániť proti krepateniu. Z uvedenej 10 stupňovej stupnice, je tento produkt na šestke.

Ja si tento sprej aplikujem aj na mokré, aj na suché vlasy. Nedávne som skúšala trvalú onduláciu vlasov (článok tu) a preto som sa rozhodla moje nie úplne podarené vlny vylepšiť týmto sprejom. Zároveň si ich občas aj natočím a vtedy tiež použijem tento sprej na suché a natočené vlasy.
Po niekoľkých pokusoch môžem skonštatovať, že sprej lepšie pôsobí na mokré vlasy. Tie sú schopné časť produktu absorbovať a vlny sa lepšie prispôsobia. Na suchých vlasoch pôsobí občas príliš ťažko. 
Čo sa týka krepovatenia, pri mojich vlasoch s tým vôbec nedokázal pomôcť. No čo sa týka hebkosti a jemnosti, tu neklamal - vlasy sú po použití krásne hebké.
Takže záverom, sprej dokáže pomôcť lepšiemu tvarovaniu vĺn pri mokrých vlasoch, zanechá ich jemné a voňavé. Ale na druhej strane nehodí sa na už suché vlny a nepomôže s krepovatením. Pre mňa je to priemerný produkt, ktorý spotrebujem, ale druhý krát si ho už asi nekúpim.
Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára