Menu

piatok 16. októbra 2015

*Bomby do kúpeľa*

Tento článok má len jednu úlohu - inšpirovať vás, aby ste sa viac rozmaznávali. Osobne zbožňujem kúpeľ, a doma mám plnú poličku solí, rôznych guličiek, mydielok, tyčiniek a podobných prísad do vane. Väčšinou ich striedam, ale čo nemôže chýbať v žiadnom mojom kúpeli, je bomba



Podstata bomby spočíva v tom, že ako sa rozpúšťa v kúpeli, bomba uvoľňuje farby, vône, olejčeky a iné prekvapenia - a z obyčajnej vane sa stane žiarivo oranžová s trblietkami, jemne ružová s maličkými mydlovými srdiečkami, výrazne mätovo-eukaliptová vaňa, či mnohé iné. 
Bomby sú dostupné na viacerých miestach a aj ich cena sa mierne odlišuje, okolo 2-5 eur. Môžete si ich kúpiť v drogérii pri prísadách do kúpeľa, nájdete ich v maličkých stánok v nákupných centrách, v obchodoch s hand-made výrobkami, samozrejme na internete alebo aj v špeciálnych obchodoch, ako napríklad Lush. Bomby na obrázku sú práve z Lushu (kúpené v Prahe) a bomby z Bomb Cosmetics (kúpené online). 



Ak by som sa mala rozpisovať o každej bombe samostatne, čítali by ste román. Úplne stačí, keď poviem, že každá bomba je niečím jedinečná, a ja som ešte nemala takú, z ktorej by som nebola nadšená. Preto aj vám odporúčam, ak ich niekde uvidíte, určite neváhajte a bombu si kúpte. Nech je aj váš kúpeľ zážitok

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára