Menu

piatok 2. októbra 2015

Real Techniques *Expert Face Brush* štetec na mejkap

Málokedy píšem samostatné hodnotenie na štetec. Zvyčajne ich spojím viac podľa použitia do jedného článku. Ale v tomto prípade musím urobiť výnimku, pretože štetec na mejkap od značky Real Techniques si to určite zaslúži. V tomto článku vám predstavím ich Expert Face Brush

Tento štetec som chcela veľmi dlho, a na výlete do Londýna sa mi sen splnil. Počula som naňho samé chvály a moje očakávania boli preto veľké. Nuž a musím zhodnotiť, že štetec vôbec nesklamal
Je vyrobený z umelých štetiniek, stred rúčky je kovový, spodok gumový a štetec dokážete aj postaviť na stôl. Štetinky sú nalepené husto pri sebe, veľmi podobne ako pri kabuki štetci. Tvar štetca je mierne podlhovastý a vďaka tomu sa štetec dobre prispôsobí kontúram tváre. 
Husté štetinky veľmi jemne rozotierajú mejkap do stratena a nezanechávajú za sebou šmuhy. Štetec sa jednoducho čistí a za malú chvíľku je opäť suchý a pripravený na použitie. 
Ak niekde na tento štetec natrafíte, určite neváhajte. Ja som svoj nákup ani raz neoľutovala.
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára