Menu

štvrtok 15. októbra 2015

Bourjois *Healthy Balance* púder

Doteraz som si myslela, že púder nemôže urobiť veľký rozdiel. Dokáže zmatniť pleť, prípadne urobiť nejakú miernu farebnú korekciu, ale to je viac menej všetko. Minule som sa prechádzala v drogérii a do oka mi padol púder od značky Bourjois s názvom Healthy Balance. Púder stál okolo 10 Eur, a preto som bola veľmi zvedavá či naozaj za to stojí. 

Tento púder má názov Unifying Powder a má poskytnúť matný finiš po dobu 10 hodín. Zároveň si však pokožka má zachovať prirodzený, zdravý lesk. Púder je namletý najemnučko a obsahuje výťažky z ázijského ovocia pre hydratáciu a zmatnenie. 
Môj odtieň je 52 Vanilla a v balení nájdete aj veľké zrkadlo. Ja si púder aplikujem s kabuki štetcom a balenie je nielen kompaktné, ale aj veľmi pekné a veselé.

Odkedy som si púder kúpila, používam ho každý deň. Nuž a musím povedať, že podľa mňa naozaj si naozaj vie obhájiť vyššiu cenovku. Tento púder je skvelý v tom, že je úplne jemnučký, dokonale zmatní pleť, ale dodá jej čosi aj čosi navyše. Finiš po tomto púdri je naozaj krásny a aj mejkap s nižším krytím vyzerá omnoho lepšie. Aj mejkapy, ktoré dlho na pleti nevydržia, sú s týmto púdrom lepšie. Ja vám ho naozaj odporúčam vyskúšať, určite neoľutujete.
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára