Menu

štvrtok 1. októbra 2015

L´Oreal *Koncentrované korektívne sérum pre dokonalú pleť* Skin Perfection

Určite ste si v drogérii všimli žiarivo ružové balenie výrobkov značky L´Oreal Paris s názvom Skin Perfection. Neprehliadla som ich ani ja, a z ich ponuky som si vybrala Koncentrované korektívne sérum pre dokonalú pleť. Je určené pre mladú pokožku a sľubuje zlepšenie kvality pleti. 



Korektívne sérum obsahuje kombináciu látok LR 2412 - látka optimalizujúca štruktúru pokožky - a Perline-P - zmes látok zlepšujúcich povrch pleti. Skin Perfection sľubuje jemnejší povrch pokožky, zmenšenie pórov, zlepšenie štruktúry pleti, zjednotenie a prežiarenie pokožky. 
Konzistencia je ľahká a svieža. Ide o sérum, ktoré sa okamžite vstrebe do pokožky. Má jemnú, príjemnú vôňu a nezanecháva žiaden mastný film. Hneď môžete aplikovať hydratačný krém alebo rovno mejkap. 



Ja mám toto sérum veľmi rada. Veľmi príjemne sa používa a síce sú slová “dokonalá pleť” podľa mňa prehnané, určité výsledky sú pozorovateľné. Určite je to hladšia a jemnejšia pleť, žiarivosť a postupné uzatváranie pórov. Sérum môžete používať ráno aj večer. Ja ho používam väčšinou len ráno, a s touto aplikáciou som spokojná. Ráno je pokožka jemne prežiarená, póry sa postupne sťahujú a krásna vôňa ma príjemne naladí. 
Ja vám toto sérum určite odporúčam vyskúšať. Len ho treba konštantne používať a dočkáte sa výsledkov. Cena sa pohybuje okolo 10 €.
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára