Menu

utorok 3. novembra 2015

Manufaktura *pivný krém na ruky*

Keď som minule zablúdila do Manufaktury, strávila som asi 10 minút ovoniavaním všetkých krémov na ruky, ktoré tam mali. A hoci rozhodovanie bolo veľmi ťažké, pretože vône všetkých týchto krémov sú očarujúce, vybrala som si krém s výťažkom z chmeľu a s bambuckým maslom.

Tento “pivný krém” ako ho ja volám, samozrejme vôbec nevonia ako pivo. Vôňa je jemná a podľa mňa kvetinová. Názov pivný krém je odvodený od účinnej ingrediencie - chmeľu. Tento krém skvele hydratuje pokožku a má príjemnú konzistenciu, ktorá sa ľahko rozotiera. 
Ako jediné mínus by sa dalo krému vyčítať, že ak sa trošku dlhšie vstrebáva do pokožky, ale ak použijete menšie množstvo, budete mať aj skvelú hydratáciu aj rýchle vstrebanie. Keď vás však trápia vysušené ruky, krému si určite aplikujte viac, pretože má schopnosť obnoviť hebkú pokožku.
Na výber majú v Manufakture viacero vôní, mojim kamarátkam najviac zavoňal slivkový krém na ruky. Či už jeden alebo druhý alebo úplne iný, ja vám odporúčam zájsť do obchodu a tieto krémy určite vyskúšať.
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára