Menu

pondelok 16. novembra 2015

Mary Kay *paletka očných tieňov* City Modern

City Modern je kolekcia od značky Mary Kay, ktorá je inšpirovaná moderným veľkomestom. Z tejto kolekcie som si vybrala niekoľko výrobkov, ale najviac sa mi zapáčila paletka očných tieňov s názvom City Sophisticate. Paletka vyzerá veľmi moderne, ale vo mne evokuje aj niečo tradičné. Farby, ktoré tu nájdete budú perfektné pre vianočný čas. 



V tejto paletke nájdete mix trblietavých aj matných tieňov. Trblietavé tiene sú tu hnedá, ružová a zlatá. Matným tieňom je tu bordová. Tieto odtiene spolu nádherne ladia a sú krásne pigmentované. Len treba mať na pamäti, že tiene vyzerajú aplikované trošku inak ako v balení. Hnedá a zlatá sú tmavšie, ružová a bordová zase svetlejšie. 



Tiene sa veľmi jednoducho rozotierajú a na očiach vyzerajú nádherne, najmä tie trblietavé. Hneď ako som sa s paletkou začala hrať, napadli mi Vianoce. Tieto farby sú ako stvorené pre sofistikovaný, sviatočný look. Ja si túto paletku užívam a určite vám ju môžem odporúčať.
Paletka City Sophisticate z kolekcie City Modern od značky Mary Kay stojí okolo 20 Eur (kúpiť tu). 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára