Menu

streda 18. novembra 2015

Gosh *matný rúž* Velvet Touch Lipstick

Matné rúže nosím najčastejšie na jeseň. Neviem prečo, ale podľa mňa idú matný rúž a jeseň dokopy. Nedávno som sa rozhodla vyskúšať matný rúž od značky Gosh z línie Velvet Touch Lipstick. Táto línia obsahuje matné aj lesklé rúže vo viac ako 30 odtieňoch. Ja som si vybrala matnú hnedú s názvom 003 Matt Antique.

Veľmi som sa tešila na jemný, matný, hnedý rúž, ale tento odtieň ma trošku sklamal. Nie je úplne matný, asi má slovo velvet v názve svoj význam. Trošička lesku tam stále ostane. Navyše ani výdrž rúžu ma neočarila. Zhruba po hodinke nosenia rúž zmizne dostratena. No a ani pocitovo to tiež nie je najlepšie. Táto matná formula mierne vysušuje pery a musím si aplikovať balzam, aby sa rúž pohodlne nosil. Čo sa týka pigmentácie, tá je v poriadku - rúž pekne zafarbí pery a nie je vôbec priesvitný.
Celkovo pre mňa matné rúže z línie Velvet Touch Lipstick nie sú práve najlepšie. Možno tie lesklé rúže majú inú formuláciu a sú lepšie ako ich matné sestričky. Cena rúžu sa pohybuje okolo 7 €.
Celkové hodnotenie: 3 z 5.

2 komentáre:

  1. Mne sa hrozne páči 002 matt rose už som dokoknca bola dva krát sa pýtať v predajni a nemali ho že sa minul ale objednajú tak tam pojdem zas:) Matné sú proste také čo trošku vysušujú

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že budeš so svojim odtieňom spokojná :))

      Odstrániť