Menu

sobota 5. decembra 2015

Timeless Truth *sérum na zmenšenie pórov* Pore Minimizing Green Tea Serum

Značku Timeless Truth môžete nájsť v DM-ke, zvyčajne na malom stolíku pri kozmetike. Ja som tieto výrobky väčšinou obchádzala, ale keď som ich nedávno uvidela v zľave, rozhodla som sa ich vyskúšať.  A hneď po prvých použitiach som si, metaforicky, búchala hlavu o stôl, že som ich nevyskúšala skôr. 
V tomto článku vám predstavím Pore Minimizing Green Tea Serum - sérum na zmenšenie pórov.

Sérum na zmenšenie pórov obsahuje výťažky zo zeleného čajualoe vera gél, extrakt z nechtíka a evermat (výťažok z rastliny Enantia chlorantha). Toto sérum nájdete v sklenenej fľaštičke s malým kvapkadlom. Jedna malá kvapka bohato stačí na celú tvár. 
Konzistencia je hustá a sérum treba minútku, dve masírovať po pokožke, dokiaľ sa nevstrebe. Po vstrebaní môžete okamžite aplikovať ďalšie krémy či mejkap. Vôňa tu nie je nijak výrazná. 
No a výsledokÚžasný. Ja som bola očarená, že už po niekoľkých použitiach sa póry začali sťahovať. Dlhodobým používaním sa póry stiahnu úplne. Takže ak vás trápia rozšírené póry, toto sérum musíte vyskúšať a používať ráno aj večer.
Cena sa pohybuje od 10 do 20 Eur. 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára