Menu

nedeľa 27. decembra 2015

Rimmel *lak na nechty* Salon PRO - Kate Nude

Laky na nechty sú mojou srdcovou záležitosťou. Hneď ako si jednu farbu odlakujem, nanesiem si inú. Lakov mám asi milión, ale napriek tomu si vždy nájdem miesto na nejaké ďalšie. A moje obľúbené laky pribúdajú do poličky so železnou pravidelnosťou.
Medzi tie, ktoré si vždy kupujem, patria aj laky od značky Rimmel z kolekcie Salon PRO. Nedávno sa na trhu objavili tieto laky vo verzii od Kate Moss, a jedna z podkolekcií má názov Nude. Nachádzajú sa tu laky v telových, béžových a hnedých odtieňoch. Ja som si kúpila odtieň 126 Bare Yourself, moja sestra zase 237 Soul Session.




Tieto laky som objavila minulý rok a odvtedy sú stálou súčasťou mojej kolekcie. Najnovšie prírastky z kolekcie Kate Nude sú rovnako skvelé ako ich predchodkyne. Podľa reklamy by mali byť dlhotrvajúce - na nechtoch ostanú bez odlupovania až 10 dní - a dodajú okrem lesku aj finiš ako gélové nechty.
Vo väčšine prípadov sú reklama a realita dve rozličné veci, ale pri týchto lakoch to neplatí. Rimmel Salon PRO je naozaj dlhotrvajúci a vysoko lesklý lak na nechty. Práve tá dlhá výdrž na nechtoch je hlavný dôvod, prečo si tieto laky už viac ako rok neustále kupujem.
Výdrž je tu naozaj skvelá, lak si nanesiete a minimálne na týždeň naňho môžete úplne zabudnúť. Lak sa skoro vôbec neštiepi, ostáva na nechtoch a stále vyzerá pekne. Aj na fotke nižšie je odtieň 237 Soul Session nanesený už viac ako týždeň a ešte stále vyzerá k svetu.
Aplikátor ostáva stále rovnaký - a podľa mňa skvelý - plochý, tučný štetec. Osobne sa mi s ním laky nanášajú najlepšie. 


Rimmel Salon PRO lak na nechty

Rimmel Salon PRO Kate Nude sa nanáša veľmi pekne a nerobí šmuhy. Ako môžete vidieť na obrázku, lak sa nanáša rovnomerne a výsledok vyzerá veľmi pekne a profesionálne. Ja si radšej aplikujem dve vrstvy, aby bol lak trošku výraznejší, lebo telové odtiene môžu niekedy zaniknúť s pokožkou. 
Značka Rimmel má okolo 20 lakov v kolekcii Salon PRO, celá kolekcia Rimmel Kate Nude obsahuje 5 odtieňov. Laky stoja okolo 3 - 4 Eurá a môžete si ich kúpiť v drogériách alebo online. 
Ja vám tieto laky odporúčam vyskúšať, kolekcia Kate Nude je perfektná pre všetkých. Najmä ak vás neláka časté lakovanie nechtov, a chcete ich mať skrátka pekné a upravené čo najdlhšie.
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára