Menu

utorok 8. decembra 2015

Batiste *suchý šampón* Oriental

Odkedy sa už nepredáva môj najobľúbenejší suchý šampón - Balea s jahodovou vôňou (hodnotenie tu), väčšinou si v drogérii vyberiem moje číslo 2: suchý šampón od Syoss (hodnotenie tu). Minule som tam ale natrafila na značku Batiste. Majú na výber tri suché šampóny a ja som sa rozhodla vyskúšať verziu Pretty & Opulent Oriental

O tejto značke som už predtým počula nejaké chvály, preto som sa na šampón tešila. Avšak moje nadšenie rýchlo opadlo. Tento suchý šampón vôbec nefunguje tak, ako by som si to predstavovala. Vlasy nie sú úplne zbavené mazu, vždy len tak napoly, a navyše sa rýchlo znova zamastia. Vôňa tiež nie je úžasná a biele zvyšky sa ťažko vyčesávajú.
Ja si tento suchý šampón už viac krát nekúpim a vraciam sa naspäť ku Syossu.
Celkové hodnotenie: 2 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára