Menu

streda 30. decembra 2015

L´Oréal Paris *Nutri-Gold* suchý pleťový olej z 8 esenciálnych olejov

Odkedy som objavila pleťové oleje, stali sa každodennou súčasťou mojej starostlivosti o pleť. Veľmi mi vyhovujú, pretože obsahujú skvelé ingrediencie, ktoré vyživujú pokožku, okamžite sa vstrebajú a krásne voňajú. 
Zatiaľ som vyskúšala pleťový olej od značky Dr. Hauschka (hodnotenie tu), ktorý obsahuje bôľhoj lekársky, olej z marhuľových jadierok, mandľový olej, arašidový olej, ľubovník bodkovaný, olej z pšeničných klíčkov, nechtík lekársky, jojobový olej, kakaové maslo a iné. Druhý v poradí bol certifikovaný bio arganový olej s výťažkami z levandule od značky Argand’Or Care (hodnotenie tu). 
Oba oleje sú skvelé, a preto som sa rozhodla pokračovať v objavovaní ďalších pleťových olejov. Tentoraz som si vybrala suchý pleťový olej od značky L´Oréal Paris s názvom Nutri-Gold.


L´Oréal Paris *Nutri-Gold*

Nutri-Gold suchý pleťový olej je vyrobený z 8 esenciálnych olejov. Nachádzajú sa tu výťažky z levandule (ochranné a antioxidačné účinky), majoránky rozmarínu (antibakteriálne vlastnosti), pelargónie, ruže, harmančeka, pomaranča a saturejky (podpora tvorby kolagénu). Tieto výťažky boli zmiešané s prírodnými olejmi - olivový, jojobový, slnečnicový, šípkový, marhuľový, mučenkový, otrubový a kukuričný - a výsledkom je skvelý pleťový olej, ktorý dokáže pokožku vyživiťrevitalizovať rozjasniť.
Je vhodný pre každú vekovú kategóriu a typ pleti. Aj keď osobne si myslím, že je skôr pre normálnu až mastnú pleť, pretože nemá výrazné hydratačné účinky, ktoré potrebuje suchá pleť. Úroveň hydratácie je priemerná, akú potrebuje normálna pokožka.    
Suchý olej sa okamžite vstrebe do pokožky a nezanecháva mastný film. Jeho vôňa je výrazná a bylinková, mne sa celkom páči. Pleť sa po nanesení oleja okamžite rozžiari a môžete ho používať ráno aj večer.


L´Oréal Paris *Nutri-Gold*

Ja tento olej používam aj ako bežnú starostlivosť o pleť, ale občas si ho nanesiem v hrubšej vrstve, a tak pôsobí ako pleťová maska. Po niekoľkých minútach potom nevstrebané zvyšky zotriem papierovým obrúskom. Olej sa ľahko používa vďaka pipete.
Ja vám ho určite odporúčam vyskúšať, pleť si ním budete doslova rozmaznávať.
Kozmetiku značky L´Oréal Paris si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Nutri-Gold suchý olej stojí okolo 11 Eur. 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára