Menu

pondelok 28. decembra 2015

Missha *pleťová maska na spanie* Super Aqua Cell Renew Snail sleeping mask

V tomto článku sa budeme venovať pleťovej maske na spanie s extraktom zo slimáka, ktorá slúži na obnovu buniek na pokožke, je od značky Missha a má názov Super Aqua Cell Renew Snail Sleeping Mask.
Keď som tento produkt uvidela, nevedela som, čo si mám myslieť. Pleťová maska na spanie - ako to môže fungovať? Extrakt zo slimáka? Znie to trochu nechutne... Ale napriek mojim pochybám som si masku kúpila. Stála okolo 20 Eur a tak som dúfala, že bude dobrá.

Takže ako to funguje? Na fotke vidíte, že maska má konzistenciu klasického krému. Krém sa rýchlo vstrebe do pokožky a vy môžete bez obáv spať. 
Balenie tejto masky je celkom štedré - 110 ml, a masku si netreba natierať na hrubo, takže vám produkt vydrží relatívne dlho. Ja masku ešte stále mám, ale dôvodom nie je veľké balenie. Inak aj vôňa je celkom pekná, toho slimáka pripomína len názvov na obale.
Dôvod, prečo mi táto maska vydržala doteraz, je to, že masku veľmi nepoužívam. Najprv som bola nadšená, pretože maska sľubuje obnovu pokožky počas noci. Avšak moje nadšenie bolo zmenšené faktom, že mi začala upchávať póry. Po použití som sa skoro každé ráno zobudila s novými vyrážkami. 
Nemyslím si, že toto bude maska robiť každému, ale ja mám mastnú pokožku s viac otvorenými pórmi, aj keď s tým už úspešne bojujem (skvelé sérum na zmenšenie pórov). Ak máte normálnu alebo suchú pokožku, možno bude táto maska pre vás prospešná. 
Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára