Menu

sobota 26. decembra 2015

Catrice *tekutý rúž* Shine Appeal Fluid Lipstick

Tekutý rúž by mal byť pigmentovaný ako rúž a lesklý ako lesk na pery. Už som raz vyskúšala tekutý rúž - bol od značky Essence a síce bol pekne pigmentovaný, nevydržal dlho na perách (hodnotenie tu). Preto som sa rozhodla pokračovať v skúšaní tekutých rúžov aj u iných značkách. Vybrala som si Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick, a toto skúšanie dopadlo značne lepšie.




Tentokrát som si vybrala výraznú fuksiovú farbu s názvom 060 Marry Berry, a som s ňou veľmi spokojná. Na perách je výrazná, ale lesk ju robí nositeľnou na bežné nosenie. 
Aplikátor je povedala by som, už klasický. Podlhovastý a sploštený - produkt sa s ním aplikuje veľmi dobre. 
Aj výdrž na perách je lepšia ako u Essence. Napriek všetkému nevydrží na perách tak dlho ako rúž, ale aj zopár hodín je celkom slušné.
Tekutý rúž ma tiež peknú, kvetinovú vôňu.
Catrice tekutý rúž vám určite odporúčam vyskúšať. Je to veľmi príjemný produkt, ktorý nevysúša pery, pekne ich zafarbí a vydrží na perách. 
Celkové hodnotenie: 4 z 5.

2 komentáre:

  1. tento vyzerá krásne od essence ma moc nezaujal ale po tomto sa asi pozriem, páči sami aj dno do akeho tvaru je spravený že neostane tam nič na zmar ako v ostatných leskoch

    OdpovedaťOdstrániť