Menu

nedeľa 15. novembra 2015

Missha *sťahovacia pleťová maska* Black Ghassoul

Jedným z problémov, ktoré trápia moju pleť sú aj rozšírené póry. Skúšam rôzne produkty a jedným z tých skúšaných bola aj pleťová maska od značky Missha s názvom Black Ghassoul, ktorá je určená na stiahnutie rozšírených pórov. 

Musím sa priznať, že som dlho premýšľala čo o tejto maske napísať. Ide totiž o to, že som veľmi chcela, aby maska fungovala. No a ona funguje tak ako kedy. Ja si masku aplikujem na celú pleť a maska dokáže stiahnuť póry len na niektorých miestach. Zvyčajne stiahne len póry, ktoré sú mierne, ale s tými naozaj veľkými na lícach či na nose si poradiť nevie. 

Nuž a keď k tomu pridám fakt, že je celá čierna, vyzerám s ňou naozaj šialene a výsledky sú také všelijaké, túto masku vám nemôžem odporúčať. 
Značku Missha si môžete kúpiť na parfums.sk a nájdete v nej naozajstné skvosty, napríklad BB krémy (hodnotenie tu), ktoré sú moje najobľúbenejšie. Nedávno som si kúpila nový a jeho hodnotenie sa vás už teraz teší.
Celkové hodnotenie: 2 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára