Menu

utorok 17. novembra 2015

Tesori d’Oriente *kúpeľový krém* Africa

Keď som prednedávnom nakupovala v Tescu Extra, zašla som aj do oddelenia drogérie. Na jednej z poličiek som našla kúpeľový krém s názvom Africa od značky Tesori d’Oriente. Tento produkt ma hneď zaujal svojim balením a vôňou.



Balenie je podľa mňa krásne a nezvyčajné. Fľaša je pevná, kovová, a určite ju budem používať aj naďalej. Nuž a produkt vo vnútri je rovnako skvelý. Kúpeľový krém obsahuje zmes ojedinelých drevitých vôní ako napríklad eben a vzácnych korenín v spojení s Acacia kvetmi. Krém obsahuje tiež bambucké maslo a táto kombinácia prináša neskutočnú, silnú, trošku mužskú vôňu. Mne osobne veľmi vonia, a vaňa je vďaka tomuto krému ešte väčším pôžitkom. 
Kúpeľový krém používam ako penu do kúpeľa. A táto pena nielenže skvelo vonia, ale aj vydrží. Ja som mala penu počas celého polhodinového kúpeľa a ostala ešte aj po vypustení vane. Skrátka skvelý produkt. Ak sa najbližšie vyberiete do Tesca Extra, skúste ho aj vy pohľadať (prípadne aj online ;)). 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára