Menu

pondelok 19. januára 2015

Bourjois *lícenka* Little Round Pot blush

Značka Bourjois vznikla v roku 1863 v Paríži. Za jej vznikom stojí divadelný herec Joseph-Albert Ponsin, ktorý v pohodlí svojho domova začal vyrábať mejkap a parfumy pre hercov a herečky tých čias. O päť rokov neskôr zveril Ponsin tieto aktivity Alexandrovi Napoleonovi Bourjois, ktorý mejkap preslávil po celom svete. 

Od značky Bourjois som už vyskúšala riasenku Volume Glamour Max Definition (hodnotenie tu), tekutú očnú linku Liner Pinceau (hodnotenie tu) a pleťový píling Radiance Boosting (hodnotenie tu). V tomto príspevku si zhodnotíme lícenku Little Round Pot blush


Little Round Pot lícenka je zapekaný produkt. Základný princíp zapekaných produktov je taký, že sa zmieša jemný púder s vodou a dá sa to piecť do rúry. Výsledkom je jemná a hodvábna lícenka, ktorá dodá pleti ľahké zafarbenie. Little Round Pot je jedným z produktov, ktoré značka Bourjois vyrába už viac ako 150 rokov a za ten čas sa nezmenil ani produkt ani balenie. 

Lícenka sa vyznačuje výraznou vôňou ruží, magnetickým uzáverom, zrkadielkom, priloženým štetčekom a najmä malým okrúhlym balením. Dokopy máme na výber z 12 odtieňov, ten môj má názov 33 Lilas D´Or (v preklade zlatý orgován).


Balenie:

Mne osobne sa toto balenie veľmi páči. Je malé, zlaté, ružové (aj keď nie všetky sú ružové, záleží od vybraného odtieňa) a má magnetický uzáver. Vďaka nemu sa lícenka len tak ľahko neotvorí a nenarobí neporiadok, napríklad v kabelke. Pretože túto lícenku si môžete vziať so sebou. Vnútri skrýva zrkadielko aj štetček, a tak už nič viac na úpravu počas dňa nepotrebujete. 

Na druhej strane zrkadielko je naozaj malé vzhľadom na veľkosť balenia lícenky a štetček ja osobne tiež nepoužívam, pretože má podľa mňa málo štetiniek na dobré rozotrenie lícenky. 


Vôňa:

Pri tejto lícenke to musí byť samostatná kategória, pretože táto lícenka vonia. A vonia dosť. Je to sladká, kvetinová vôňa a budete ju cítiť hneď po otvorení balenia, pri celej aplikácii a ja tu vôňu cítim aj na štetci, ktorý s touto lícenkou používam (áno, je to iný štetec ako majú ostatné lícenky). Osobne s tým nemám žiaden problém, vôňa sa mi páči a beriem ju ako plus. Spríjemňuje aplikáciu mejkapu a k môjmu odtieňu lícenky sa aj celkom hodí.


Finiš:

Little Round Pot odtieň 33 Lilas D´Or je lícenka s trblietkami. Nie som si istá, či každý odtieň v tejto línii obsahuje trblietky, ale väčšina z nich áno. Pôvodne som si myslela, že trblietky sú zapečené do produktu, ale ako lícenku používam, zisťujem, že asi budú len na vrchu. Stred mojej lícenky, ktorý je najviac používaný už trblietky nemá. A to je pre mňa dobrá správa, pretože kvôli týmto zlatým trblietkam sa lícenka pre mňa veľmi ťažko aplikuje. Musím na ňu použiť štetec s trochu tvrdšími štetinami, aby sa lícenka vôbec dala aplikovať. Keď sa dostanem cez vrstvu trblietok, snáď potom bude aplikácia jednoduchšia. 

Pigmentácia:

Treba použiť tvrdší štetec, ale potom je pigmentácia veľmi pekná. Môj odtieň dodá pleti nádherné rozžiarenie, Lilac D´Or vyzerá prirodzene a napriek množstvu trblietok pekne vyniká aj ružová farba. 


Celkové hodnotenie:

Trochu zmiešané pocity. Lícenka vyzerá krásne, má super vôňu aj dobrú pigmentáciu. Ale to, že musím použiť tvrdšie štetinky a trošku sa natrápiť pri aplikácii sa mi nepáči. Napriek tomu, budem lícenku používať aj naďalej a keď sa prepracujem na časť bez trblietok, snáď bude aj aplikácia jednoduchšia. Otázne však je, kedy to bude, pretože lícenku už mám dosť dlho a vďaka zapekanej textúre z nej takmer vôbec neubúda. 

Kozmetiku značky Bourjois si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Little Round Pot lícenka stojí okolo 8 €. 

Celkové hodnotenie: 3,5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára