Menu

streda 28. januára 2015

Dr. Hauschka - revitalizačná pleťová maska

Dr. Hauschka je značka prírodnej bio kozmetiky, ktorej produkty obsahujú množstvo liečivých rastlín. Vyskúšala som už niekoľko produktov a úprimne, všetky sa mi páčili. Prečítať si môžete hodnotenia čistiaceho krému na tvár (hodnotenie tu), pleťového oleja (hodnotenie tu) či čistiacej ílovej pleťovej masky (hodnotenie tu). Okrem týchto článkov som napísala aj jeden s názvomSpa u vás doma (článok tu) a v ňom som spomínala aj Revitalizačnú pleťovú masku. Vtedy som mala len 5 ml vzorku a tak sa mi zapáčila, že som si kúpila veľké balenie. Skvelé na tejto maske je to, že ju môžete používať hneď na niekoľko vecí. Viac o nej si môžete prečítať v tomto príspevku. 
Revitalizačná maska je intenzívna maska pre všetky typy pleti. Jej úlohou je rozjasniť a omladiť pleť, zjemniť póry a upokojiť podráždenú pokožku. Maska je vhodná aj pre mladú pleť s drobnými jazvičkami po akné, pre bledú a nečistú pleť, rozšírené póry či citlivú pleť so zníženou vlhkosťou. Revital maska uvoľní a aktivuje vlhkostné procesy v pokožke, vyhladzuje, oživuje a upokojuje pleť náchylnú k alergiám. Masku môžete použiť aj ako regeneráciu po opaľovaní. 
Ak je vaša pokožka veľmi pórovitá či zjazvená môže túto masku použiť ako intenzívnu liečbu. Niekoľkokrát do roka po dobu štyroch až šiestich týždňov si túto masku aplikujte v tenkej vrstve pod denný krém. Revital maska premení pokožku na hladkú a jemnú. Maska pôsobí účinne aj na zrelú a zmiešanú pleť. Ak ju zmiešate spolu s pleťovým olejom, môžete ich spolu aplikovať namiesto denného krému. 
Aktívnymi látkami sú tu semeno z dulí, bôľhoj lekársky, kamilka, jojobový olej, marhuľový olej a olej z pšeničných klíčkov.
Spôsoby použitia tejto masky:
1, Pleťová maska - prvé použitie je samozrejme ako pleťová maska. Primeranú vrstvu si aplikujete na vyčistenú pokožku a necháte pôsobiť približne 20 minút. Po tejto dobe sa maska čiastočne vstrebe do pleti a zvyšky si jednoducho zotriete. Masku si môžete aplikovať aj na očné okolie a na krk či dekolt. Ja však tento produkt ako masku často nepoužívam, radšej mám nižšie uvedené využitia. 
2, Denný krém - Masku si môžete zmiešať s pleťovým olejom (alebo aj nemusíte) a aplikujte si ju v tenkej vrstve ako denný krém. Ja som Revital masku dlhý čas používala ako denný krém. Jednoducho som si ju ráno aplikovala pod mejkap, maska sa veľmi rýchlo vstrebe do pokožky, keď je aplikovaná v tenkej vrstve. Výsledkom je omnoho hladší povrch pokožky. 
3, Očný krém - Keďže masku môžete aplikovať aj okolo očí, rozhodla som sa, že ju vyskúšam aj namiesto očného krému. Aj tu sa mi výborne osvedčila. Používam ju večer a ráno je očné okolie svieže a svetlé. 
Skrátka táto maska má všemožné využitie. Keď si ju kúpite, určite jej nejaké nájdete využitie aj vo svojej kozmetickej výbave. Ja po tejto maske siaham veľmi často a vidím aj výsledky. Pleť je hladšia a rozžiarenejšia. Navyše aj zopár jazvičiek po akné, čo som mala, sú vyhladené. Ja vám túto masku 100% odporúčam vyskúšať. 
Kozmetiku značky Dr. Hauschka si môžete kúpiť online. Revital maska stojí okolo 24 €. 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára