Menu

nedeľa 25. januára 2015

Bourjois *3D Effet* lesk na pery

Bourjois 3D Effet lesk na pery má už 10 rokov, a k tomuto výročiu dostal novú konzistenciu, nové odtiene a nové balenie. Lesk sľubuje osem hodinovú hydratáciu a vysoký lesk. Jeho hodnotenie si môžete prečítať v tomto príspevku.


Bourjois 3D Effet lesk na pery obsahuje 92 % hydratačných a ošetrujúcich látok pre pocit balzamu, ale zároveň je obohatený o mikro kryštáliky, ktoré prinášajú objem a vysoký lesk. Spolu tak vytvárajú kombináciu, ktorá dodá perám trojdimenzionálny objem, super lesk a osem hodinovú hydratáciu. Nová línia obsahuje 15 odtieňov, 9 najpredávanejších odtieňov ostalo a k pridalo sa k nim 6 nových odtieňov. Na výber máme všetko od telových až po vibrujúce farby. 

Konzistencia:

Tento lesk má hustejšiu, krémovú konzistenciu. Nie je to žiaden gélový alebo vodový lesk, a preto ho naozaj budete cítiť na perách. Musím sa priznať, že niekedy je mi to aj trochu nepríjemné, lebo tento lesk je naozaj hustý. Na druhej strane to pomáha hydratácii pier. 

Hydratácia:

Nie je to balzam na pery, preto vám Bourjois 3D Effet lesk neposkytne hĺbkovú hydratáciu. Ale počas jeho nosenia sa pery vôbec nebudú cítiť vysušené. A ak máte suché pery a hľadáte hydratačný lesk, tento sa vám bude páčiť. Nezvýrazní vysušené miesta, práve naopak, pokryje ich hustým hydratačným krémom. 

Aplikácia:

Na aplikáciu tohto lesku tu máme malý štetček. Ja mám radšej špongiovitý aplikátor, ale kvôli krémovejšej konzistencii sa tu viac hodí tento štetec. Lepšie naberie produkt a môžete ho viac rozotrieť po perách. 


Lesk:

Vysoký, vysoký. Naozaj vysoký lesk dosiahnete vďaka obrovskému množstvu maličkých multifarebných trblietok. Nie som si istá, či všetky odtiene obsahujú trblietky, ale ak hľadáte naozaj oslňujúci lesk, vyberte si odtieň s trblietkami a neoľutujete. 

Výdrž:

Hustejšia konzistencia vydrží na perách dlhšie ako iné lesky, ale jedlo a pitie neprežije. Podľa mňa je výdrž taký lepší priemer a za skutočne dlhotrvajúci by som tento lesk nepovažovala. 

Balenie:

Balenie tohto lesku je veľmi elegantné a dobre padne do ruky. Na vrchu vidíte aj vzorku odtieňa, takže sa veľmi rýchlo zorientujete.

Vôňa:

Mne Bourjois 3D Effet lesk vonia trošku umelo. Je tam síce cítiť nejaký náznak kvetinovej vône, ale ja tam cítim aj niečo chemické a vôňa chvíľu pretrváva aj po nanesení lesku na pery. 

Pigmentácia:

Môžem hovoriť len za môj odtieň - 48 Rose romantic - pigmentácia je tu celkom dobrá. Tento odtieň je jemná ružová farba plná trblietok a presne to uvidíte aj na perách. Ale oproti baleniu je to trochu menej pigmentované. Pri rozotieraní po perách sa farba zjemní a zosvetlí.


Celkové hodnotenie:

Tomuto lesku takmer nie je čo vytknúť a napriek tomu sa nezaradil medzi moje obľúbené. Neviem, asi som si nevybrala najlepší odtieň, lebo tento sa mi zdá príliš svetlý. Preto po tomto lesku tak často nesiaham. Ale ak si nájdete váš obľúbený odtieň, potom vám Bourjois 3D Effet lesk môže sadnúť. Predsa len je krémový, pigmentovaný a hydratuje pery. 

Kozmetiku značky Bourjois si môžete kúpiť v drogériách alebo online. 3D Effet lesk na pery stojí okolo 7 - 9 €. 

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára